Jó olvasást! 😊
___________________________________
Az életem a munka igazából semmi extra az egész egy irodában dolgozok. Szinte csak papír munkám van legtöbbször át kell olvassam a dolgozók írásait mielőtt ki menne. Alá írni, hogy minden rendben volt vele lényegében én engedélyezem a kiadást. Legyen szó könyvekről újságokról igazából bármiről, amit itt írnak. Hatalmas az épület, sőt az egész cég. A felső emeletem vannak az újságírók annál lejjebb, akik a könyveken dolgoznak. Mostanában, ha jól tudom manga részleget is csináltak. Azokat még nem kaptam, hogy engedélyezem a kiadását. Én szeretem ezt a munkát sokat olvashatok, amit amúgy is imádok. Az egyetlen, ami nem a legjobb az a fizetés. Nem kapok valami sokat, de mivel lakásom van és nem kell érte fizessek ezért így is jól meg vagyok belőle.
- Túl sokat dolgozol Hoseok. - lép az asztalomhoz egy munka társam ezzel meg zavarva az olvasásba.
- Mi mást csinálhatnék? - fordulok felé.
- Mozdulj ki egy kicsit a megszokott életedből. - támaszkodik meg az asztalon.
- Még is, hogy? - nézek rá kérdőn.
- Szórakozz egy kicsit. - szakít le egy papírt a jegyzet tömbömből.
- Engem nem érdekel az ilyesmi. - rázom meg a fejem.
- Csak meny el ide hidd el jó lesz. - nyomja a kezembe a papírt amire írt valamit. Meg nézem mi van rá írva...egy bár címe.
- Ó, és amúgy vége a munka idődnek. Tudod, hogy nem kapsz plusz pénzt, ha tovább maradsz. - szól még vissza Namjoon. Rá pillantok az órámra és tényleg már mehetek haza.Összepakolok a könyvet, amit még be kell fejezek a táskámba csúsztattam hétvégén elolvasom. A papírt, amit Namjoon adott még utoljára rá pillantok majd zsebembe teszem és elindulok haza. Út közbe egy kicsit meg állok zsebre rakom a kezem és úgy nézek fel az égre. Hagyom, hogy a lágy szelő játszadozzon a hajammal és simogassa arcom. Egy pillanatra a szemem is lehunyom, de hamar ki is nyitom. Ki veszem a zsebemből kezem minek hatására az a kis papír ki esik onnan. Felveszem rá nézek és gondolkodásba kezdek. Lehet el kéne menjek? Sose szeretem szórakozó helyekre járni. Csak egy italra? Az bele fér aztán megyek haza. Igen így fogok tudni csak egy ital aztán megyek haza. Rá nézek ismét a kis papírra és rá kell jöjjek, hogy nincs is messze a hely csak egy utcára. Úgy néz ki az élet nagyon azt akarja, hogy oda menyek hát legyen.
Elindulok azon az utcán, ami a célom felé vezet. Öt-tíz perc alatt oda is érek egy pillanatig habozok majd benyitok és be is megyek. Körbe nézek elég sok ember van bár péntek van ez várható volt. Oda megyek a pulthoz, ahol a csapos egyből jön fel venni a rendelésem.
- Mit adhatok? - kérdezi.
- Egy whisky-colát kérek. - ülök le a bar székre.
- Milyen whiskyvel? - kérdez megint.
- A legolcsóbb meg teszi. - válaszolok. Elkészítette az italom majd elém rakta én pedig ki fizetem. Kezembe véve a poharat indultam el, hogy valahova leüljek míg meg iszom. Találtam is egy eldugottabb helyett leültem és elkezdtem lassan iszogatni az italom. Nem élvezhetem sokáig az egyedül létet ugyan is egy lány ült le mellém.- Helló. Elég magányosnak tűntél gondoltam jövök fel vidítalak. - karol kezembe és húz közelebb magához.
- Rossz emberre pályázol. - iszok bele poharamba.
- Nekem ezért fizetnek. - hajtja le a fejét.
- Tudom, hogy nem a legjobb munka, de valamiből fent kell tartsam magam. - sóhajt.
- Gyere velem hidd el élvezni fogod. Láttam rajtad, hogy rég voltál nővel. - suttogja a fülembe.
- Nekem mennem kéne. - iszom meg az utolsó kortyot.
- Ugyan hova sietsz annyira? Érezzük jól magunkat. - maga felé fordítja fejem és ajkaimra hajol.
- Várj. - mondom mielőtt még teljesen rám tapadt volna. Puha méz édes ajkaival gyengéden csókol minek hatására én is beadom a derekam és vissza csókolom. Derekára csúsztatom a kezem és bele markolok mire bele mosolyog a csókba. Elvált tőlem fel ált és közbe meg fogta a kezem.
- Gyere. - mosolygott rám.
- A nevedet se tudom. - állok fel én is.
- Hívj csak Min-nek. - suttogja a fülembe majd harap rá kicsit.2020.02.22
YOU ARE READING
𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃
FanfictionYoongi egy teljesen normális szórakozó helyen dolgozik, mint transzvesztita. Nem látszik rajta, hogy valójában fiú így találkozik Hoseokkal. Akinek nagyon nem tetszik, hogy egy "buzi" a magán szvérájába mászott. Viszont nem hagyja nyugodni Yoongi go...