2.rész

939 66 3
                                    

Jó olvasást! 😊
___________________________________

Egy eldugott kis szobába visz, ahol csak egy ágy van. Bezárja az ajtót majd felém fordul. Elkezd az ágy felé tolni míg neki nem ütközők és rá nem esek. Felém mászik add egy gyors csókot majd elkezdi meg lazítani nyakkendőm.
- Csak élvezd. - suttogja a fülembe majd ajkaimra tapad. Nem ellenkezek tovább elengedem magam és egész lényem át adom neki. Ki bontja nadrágom és anyagon keresztül el kezdi simogatni éledező tagom. Tettére bele nyögők a csókba. Lejjebb húzza a nadrágom és ki szabadítja boxerem fogságából péniszem rá markol és ütemesen verni kezdi. Hirtelen hagyja abba és hajol tagomhoz majd kezdi el nyalogatni. Ki engedek egy mély sóhajt majd lenézek rá. Felnéz bele a szemembe és szájába engedi teljes hosszom fel nyűgök. Végig tartom a szem kontaktust minden kis mozdulatát figyelem. Közeledek a csúcshoz ezt ő is észreveszi ezért felemeli fejét és kezével folytatja. Egy nyögés kíséretében élvezek a markába. De itt még közel sincs vége érzem, hogy a testem és alfelem még többet akar. Ő le törli a kezét majd birtokba veszi ajkaim, ami nem tartott sokáig.
- Érints meg te is engem. - suttogja már szinte lihegi ajkaimra. Nem kell kétszer mondania fordítok a helyzetünkön és most én tapadok párnáira. Elválok tőle végig simítok szép lábán majd fel emelem mini szoknyáját. De itt le fagyok és felnézek rá.
- T-te...te...n-neked farkad van. - pillanatok vissza alfelére.
- Fiú vagy vagy valami elbaszott hibrid? - nézek szemébe ő pedig fel ül, de nem néz rám.
- Fiú vagyok. - hajtja le a fejét. Hirtelen le fagyok majd realizálom mi történt néhány perce.
- Mocskos buzi. Ez a perverziód, hogy ártatlan hetero férfiakra mászol? - emelem fel a hangom.
- Nem. - rázza meg a fejét és próbál közelebb jönni hozzám.
- Nehogy hozzám merj érni. - hátrálok.
- Hogy engedhetem, hogy le szopj vagy, hogy egyáltalán meg csókolj? - fogom a fejem.
- Jézusom fúj undorító vagy. - köpöm a szavakat miközben rendbe szedem a ruháim.
- Sajnálom. - szól még utánam mielőtt ott hagyom és becsapom az ajtót.

Yoongi pov.

Tisztába vagyok vele, hogy mindig ez a vége. Már meg szokhattam volna. Még is fáj, hogy olyasmiket vágnak a fejemhez. Ez a munkám, de nem én akartam ezt. Igaz tény, hogy meleg vagyok, de nem ilyen munkáról álmodtam. Dalszerző akartam lenni előadó rappel, de nem jött össze. Jelentkeztem ide felvettek, de nem erre számítottam. Transzvesztita ként vettek fel. Azt mondták, ha nem vállalom mehetek innen mert nem alkalmaznak. Elvállaltam gondoltam ideiglenesen jó lesz, mint várni, hogy mást találjak. Nem könnyű munkát találni, ahova fel is vesznek annyira válogatósak. Már egy éve vagyok itt azóta több sráccal is voltam, de sose mentünk tovább. Mind olyanokat vágtak a fejemhez, mint ő is. Mindig igyekeztem erős maradni és nem elgyengülni a szavaiktól. De most ez nem ment megállíthatatlanul folytak a könnyeim. Végig nyúltam az ágyon és hagytam, hogy kisírjam magam.

Hoseok pov.

Tudtam én, hogy nem nekem valók az ilyen helyek. Mit képzel magáról az a fasz. Mit gondolt, hogy ha meg tudom, hogy fiú lazán tovább folytathatjuk. Nem. Soha. Haza értem le pakoltam a cuccom majd mivel már nagyon késővolt el mentem zuhanyozni. Meg engedtem a vizet és beálltam alá. Még mindig problémáim voltak oda lent így ki ürítettem a fejem nem gondolkoztam. Csak át adtam magam az önkielégítés varázsának.

Ütemesen mozgattam a kezem tagomon közbe a másikkal meg támaszkodtam a csempén. A vízcseppek közben végig folytak a testemen. Be villant az ő csókja az érintése ahogy ajkai méretem köré fonódott. Elképzeltem, hogy az ő keze ügyködik rajtam.
- Min-ah. - sültem el a nevét nyögve. Már ha egyáltalán ez a neve. A víz lemosta élveztem én pedig összerogytam.
- Mért? - motyogtam. Engem sose érdekeltek a fiúk. Most még is mi más? Kivertem egy fiúra és még élveztem is. De attól még a nemi identitásom nem fog meg változni. Összeszedtem magam elzártam a vizet meg törölköztem fel vettem egy alsót meg egy pólót. Majd be feküdtem az ágyamba, hogy aludjak.

2020.02.22

𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃Where stories live. Discover now