Jó olvasást! 😊
___________________________________Reggel arra keltem, hogy Yoongi szinte teljesen rajtam fekszik.
- Alszol? - rázom meg egy kicsit.
- Nem. - kapom meg a választ.
- Felkelsz? - kérdezem megint.
- Nem. - válaszol egyhangúan.
- Kényelmes vagy. - fészkelődik.
- Aranyos vagy mikor fáradt, vagy. - gondolok vissza a tegnap estére.
- Nem vagyok aranyos. - motyogja durcás hangon.
- De igen az vagy. - kezdem el az oldalát simogatni.
- Azt hittem te nem vagy meleg. - támaszkodik meg mellkasomon és néz rám.
- Már fogalmam sincs, hogy hetero meleg vagy bi vagyok. - sóhajtok.
- Mit éreztél tegnap a csókunk közben? - teszi mellkasomra fejét.
- Nem is tudom. - gondolkozok el.
- Azt hiszem melegséget éreztem nem tudom pontosan, de jól esett. - felül és a takarót bámulja én is felülök.
- Minden rendben? - teszem kezem hátára.
- Szeretnéd újra? - néz a szemembe.
- Mit?
- A csókot. - fordul el és hajtja le a fejét.
- Minél többször tapasztalom meg annál többet akarok belőle. Olyan a csókod mintha a drogom lenne. Rá függtem és többet akarok belőle. - néz fel félve rám.
- Ezt most vegyem egy szerelmi vallomásnak? - simítok arcára.
- Veheted annak is. - hunya le a szemét és simul tenyerembe.
- Azt hiszem én is így érzek. - hajlok ajkához majd tapadok rá. Nem siettem el lassan csókolom, amit ő habozás nélkül viszonoz. Hátra nyom így vissza fekszek az ágyba ő pedig csípőmre ül. Ujjaim becsúsztatom pólója alá, ami amúgy az enyém, de ez most nem lényeg. Egyik kezem levezetem fenekéhez és bele markolok. Mire bele nyög a csókba majd elválik tőlem.- Mihez kezdjünk a reggeli problémánkkal? - pillant le.
- Van egy ötletem. - fordítok helyzetünkön.
- Emlékszel mit mondtál pénteken mielőtt meg tudtam, hogy fiú vagy? - kérdezem a szemébe nézve.
- Azt, hogy érints meg. - bólintok.
- Sose csináltam még ilyesmit, de meg próbálom. - mosolygok majd ajkaira hajlok.
- Várj. - állít meg mikor elválok tőle.
- Én még minden olyan téren szűz vagyok. Senki se érintett még meg se szopott le és nem feküdtem le még senkivel se. - kicsit meg lepődtem szavain.
- Akkor nekem adod a tisztaságod. - mosolygok majd elkezdem anyagon keresztül simogatni.- Vedd le. - lihegi néhány perccel később. Teszem, amit kér és eltávolítom róla az anyagot. Rá fogok hosszára és el kezdem mozgatni tettemre kissé fel nyög. Hirtelen jött ötlettől vezérelve hajolok tagjához és engedem számba. Egy nagyobbat nyög és bele markol a takaróba. El kezdem mozgatni a fejem és bő nyállal szopom. Mikor úgy érzem, hogy nincs több nyálam felemelem fejem és rá nézek.
- Milyen volt? - szeme csukva van és gyorsan veszi a levegőt.
- Elképesztő. - nyitja ki a szemét. Közelebb húz magához és add egy gyors csókot.
- Vedd el. - néz a szemembe.
- Mit? - billentem oldalra a fejem.
- A szüzességem. Neked akarom adni magam. - húz vissza még egy csókra.
- Biztos vagy benne? Nincs síkosíto se gumi itthon. Így fájni fog.
- Nem érdekel. - rázza meg a fejét.
- Kívánlak. - néz rám ködös szemekkel.
- Rendben. Óvatos leszek. - simítok arcára. Eltávolítom mindkettőnkről az összes ruhadarabot majd el kezdem tágítani.
- Fáj? - kérdezem mert láttam az arcán, hogy nem esik jól neki.
- Nem inkább csak furcsa. Folytasd. - csukja be a szemét. Két ujjal folytatom láttom az arcán, hogy ez már biztos fáj neki. De ha nem tágítom akkor rosszabb lesz még egy újam bevettem így most már három van benne. Egy kicsit fel síkant mikor meg érzi harmadik újam és összeszorítja fogát.
- Jól vagy? - kérdezem.
- Jhól. - bólint. Egy ideig még tágítom majd elveszem ujjaim és magam helyezem bejáratához.
- Mehet? - össze szorított szemekkel bólint fel készülve a fájdalomra. Lassan elkezdem magam betolni mikor teljesen benne vagyok meg állok, hogy meg szokja.
- Fáj. - folyik le egy könnycsepp a szeméből.
- Mindjárt jobb lesz. Engedd el magad. - törlöm le a könnyét.
- Nem megy. - rázza meg a fejét és egyre több könnycsepp folyik végig arcán.
- Hé, hé, hé. - fogom meg az arcát.
- Nyugi ne görcsölj rá. - nézek a szemébe.
- Nem megy. - sír fel. Ajkaira hajolok és lassan elkezdem birtokba venni. Nyelvemmel végig nyalok ajkain és be jutást kérek, amit meg is kapok. Érzék szerveink össze fonódnak és kényeztetik egymást. Yoongi bele nyög a csókba én pedig lassan elválok tőle.
- Most már jobb? - kérdezem.
- Sokkal. - bólint.- Mozogj. - utasít. Teszem, amit kér és el kezdek mozogni benne.
- Gyorsabban. - kapom a következő utasítást. Teszem, amit kér egy magasabb tempóra kapcsolok mire egy hatalmasat nyög.
- Otth. - próbálom el találni ugyan azt a pontot közbe tagjára fogok és ugyan olyan gyorsan kezdem el mozgatni. Teste meg remeg majd ki lövell az élvezete még mozgok néhányat majd elmegyek benne. Rá dőlök még néha meg remeg a testem ahogy az utolsó csepp élvezetem is távozik belőlem.
- Ágyneműt kell majd cserélni. - mondom még mindig rajta feküdve mire fel nevet kijelentésemen. Ki húzódok belőle mire még sóhajt egy utolsót. Felülök el kezdem az arcát figyelni szeme csukva és mosolyog.
- Jó volt? - mosolygok Yoongi kielégült látványán.
- Nagyon. De azt hiszem nem fogok tudni felkelni egy darabig. - meg szólalt a csengő.
- Pedig muszáj lesz? - pillantok az ajtó felé.
- Öltözz fel addig meg nézem ki az. - felkelek magamra kapok egy alsót, nadrágot és pólót majd megyek ajtót nyitni.___________________________________
Ezt az 5.részt még szerdán írtam. Na most eredetileg 10.részre terveztem, de ha szeretnétek tudom hosszabbra is írni.
Viszont innen még tudom alakítani, ha meg írom a következő részt már nehezebben menne. Szóval jöhet kommentbe, hogy maradjon 10.rész vagy legyen több?2020.02.22.
YOU ARE READING
𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃
FanfictionYoongi egy teljesen normális szórakozó helyen dolgozik, mint transzvesztita. Nem látszik rajta, hogy valójában fiú így találkozik Hoseokkal. Akinek nagyon nem tetszik, hogy egy "buzi" a magán szvérájába mászott. Viszont nem hagyja nyugodni Yoongi go...