Jó olvasást! 😊
📝
___________________________________
Felmentünk a szobába és szinte egyből magamhoz húztam egy csókra.
- Várj egy kicsit. - vált el tőlem.
- Van még egy meglepetésem. - lesz egyre vörösebb.
- Mi lenne az? - billentem kicsit oldalra a fejem.
- Ahhoz egy kicsit meg kéne fordulj. - csúsztatja le mellkasomon a kezét.
- Mért? - értetlenkedek.
- Majd meg látod. - fogja meg vállam és fordít meg, hogy neki háttal legyek.
- Ne less. - becsukom a szemem és várok. Csak kisebb hangokat halok magam mögött így picit hátra akarok pillantani.
- Ne less. - hallom meg egyből a hangját.
- Nem láttam semmit. - fordulok gyorsan vissza.Néhány percig még hallgatom a kisebb zajokat magam mögött. Majd csak annyit veszek észre, hogy derekamra csúsztatja kezét.
- Folytassuk. - súgja a fülembe.
- Csukd be a szemed. - teszem, amit kér ő pedig maga felé fordít és ajkaimra hajol. Nem tart sokáig elvált tőlem én pedig lassan kinyitom a szemem és végig nézek rajta. Enyhén szólva meglepődtem, ami fogadott az Yoongi egy elég szexi és izgató ruhában volt. Egész pontosan egy iskolás anime lány mini ruhában. Ami teljesen át látszott és kint volt mindene belőle. Fenekéből egy fekete narancssárga farok lógott ki és egy róka fül volt a fején.Hirtelen köpni nyelni nem tudtam csak néztem és próbáltam fel dolgozni.
- Én...ez... - dadogtam össze vissza, de sehogy se ált össze mondattá.
- Tetszik? - lép közelebb hozzám.
- Hogy a viharba ne tetszene. - térek vissza a valóságba. Közelebb rántottam magamhoz és ajkaira tapadtam.
- Ugye tudod, hogy most nem fogod meg úszni könnyen? Kemény menet lesz. - suttogom párnájára.
- Akkor elértem a célom. - néz rám egy huncut mosollyal.
- Kis ravasz. - csókolom meg majd kezdem az ágy felé tolni. Elválok tőle majd az ágyra lököm leveszem a pólóm és felé mászok. Kezét lefogtam a feje felett és elkezdtem mellbimbóját kényeztetni. Kicsit fel sóhajtott én pedig át tértem a másikra majd elkezdtem lejjebb haladni. Elengedtem kezét és még lejjebb haladtam hasán kicsit el időztem majd felnéztem rá. Ő is rám nézett én pedig rá fogtam hosszára. Lehunyta a szemét és hátra hajtotta a fejét. Elkezdtem kezem mozgatni közben végig öt figyeltem. Egy idő után lassítottam és kicsit meg nyaltam a végét. Egy nyögés kíséretében kezével a takaróba markolt. Tovább folytattam körbe nyaltam a tetejét aztán felnéztem rá.
- Szeretnék kipróbálni valamit. - kezdtem el levenni a nadrágom meg mindent, ami rajtam volt, hogy ne legyen akadály, ha oda jutunk.
- Gyere. - fordítottam meg és négykézlábra állítottam. Fenekében még mindig ott volt a farok, amit lassan kihúztam, amitől fel sóhajtott. Utána vissza dugtam és ezt folytattam egy ideig mintha tágítanám. Egyre jobban nyögött és sóhajtozott ügyködésemtől.
- Theddh bhe. - sóhajtott fel.
- Szeretnéd? - simítok oldalára.
- Ighen. - tolja ki kicsit fenekét. Kiveszek az ágy melletti fiókból egy gumit és felhúzom magamnak.Derekára fogok és el helyezkedek mögötte bele markoltam fenekébe majd rá is csaptam kicsit. Oda illesztettem magam majd elkezdtem magam betolni. Elképesztő érzés volt elmerülni benne mindketten fel nyögtünk közben. Vártam amíg meg szokja aztán mikor jelzett el kezdtem mozogni benne. Körömmel bőrébe karmoltam, amitől egy nagyobbat nyögött. Egyre jobban gyorsítottunk a tempón. Az egész szobát sóhajok és nyögések töltötték be míg nem meg nem álltam ki húzódtam belőle és meg fordítottam.
- Láthni akarhom az archod. - lihegtem. De mielőtt bármit tehetem volna meg fordít így ő került felülre.
- Mit csinálsz? - nézek rá meg lepetten. Nem válaszolt csak bele ült és tövig magába engedte hosszom. Tettére egy hangosabbat nyögtem ő pedig ajkaimra hajolt és közben el kezdet mozogni. Kezem fenekére vezetem bele markoltam és el kezdtem irányítani a tempót. Ajkaival vadul falta enyémeket és többször is fel nyögtünk csók közben. Végül elvált tőlem és úgy mozgott tovább. Végig egymás szemébe néztünk, amit eszméletlenül imádtam. Ahogy nedves tincseim homlokára tapadt. A szeme, ami néha lecsukódat az élvezettől elnyílt ajkai, amiket többször meg nyalt. Nyakán végig folyó izzadság cseppek, amik mellkasán haladt tovább. Meg fogtam kezét és összekulcsoltam ujjainkat és akkor ott tudatosul bennem teljesen. Hogy menthetetlenül bele szeretem és vele akarom leélni az életem. Nem azért, mert élvezem a szexet vele. Mindent szeretek, ami ő mindent szeretek, ami Min Yoongi. Ezekkel a gondolatokkal a fejemben élveztem el. Még rá fogtam péniszéra ütemesen húzogattam rajta a kezem míg markomba nem engedte magát. Fáradtan dőlt mellkasomra magamhoz öleltem és el mosolyodtam.
- Szeretlek. - suttogtam a fülébe.
- Én is szeretlek. - mondta alig hallhatóan, de én tisztán hallottam. Néhány perc pihenés után lezuhanyoztunk majd visszamentünk az ágyba és elaludtunk....
Mikor felébredtem Yoongi a mellkasomon feküdt, de valami nem stimmelt. Furcsán vette a levegőt, sőt néha úgy tűnt mintha fuldokolna. Ezen kívül teljesen le volt izzadva mintha most lépett volna ki a zuhany alól. Gyorsan felkeltem mellőle homlokára tettem a kezem szinte lángolt. Nagyon meg ijesztett nem értettem mi történt. Nyöszörögni kezdett majd köhögni.
- Hoseok. - nyitotta ki kicsit a szemét.
- Itt vagyok. - fogtam meg a kezét.
- Fáj a fejem meg...mindenem. Fázok. - húzta magára jobban a takarót.
- Pihenj kicsit mindjárt jövök. - vissza csukja a szemét én pedig elengedem a kezét. Elkezdem a telefonom keresni, amit a nappaliban találok meg. Mindjárt este 11 óra jó sokáig aludtunk, de most nem ez a lényeg. Ki kerestem a telefonszámot és rá mentem a hívásra. Nem kellett sokat várjak hamar meg hallottam a másik oldalról egy 'halló'-t.
- Namjoon...azonnal gyere ide hozd a kocsid nagy baj van ne kérdez csak gyere. - ennyit mondtam és letettem. Valószínűleg a mentőket kellett volna hívjam, de mire ide érnek. Namjoon itt lakik nem messze könnyebb, ha bevisszük mi. Nem tudom mi baja lehet Yoonginak valószínűleg az a három nap, vagyis mielőtt haza hoztam. Kint volt az esőben kitudja hány órát. Előbb is gondolkozhattam volna olyan hülye vagyok. Visszasietem Yoongihoz és felöltöztetem, ami nem volt valami könnyű, de meg oldottam. Mire végeztem meg érkezett Namjoon kinyitottam az ajtót és beengedtem.
- Mi történt? - jött utánam mert én azonnal indultam vissza a szobába. Mikor benyitottam Yoongi ugyan úgy az ágyon feküdt.
- Inkább nem kérdezem a szét dobált ruhákat. - nézet körbe majd meg látta Yoongit a takaró között, vagyis csak a fejét.
- Így meg végképp nem kérdezem. - vág ilyen 'nem vagyok kíváncsi mit műveltetek' fejet.
- Be kell vinnünk a kórházba ez nem szimpla megfázás. - megyek oda Yoongi mellé, aki el kezd köhögni majd levegő után kapkodni.
- Nem...kapok...levegőt. - préseli ki magából a szavakat.
- Siessünk. - lép mellém Namjoon adok Yoongira egy kabátot beültetjük az autóba én mellé ülök majd elindulunk. Őszinte leszek nem egy piros lámpán hajtottunk át. Persze figyeltünk, hogy ne jöjjön senki és ne csináljunk balesetet. Ebben az, hogy este van segítségünkre volt. Mikor oda értünk a karjaimban vittem be az ajtón. Namjoon előre ment beszél egy orvossal, hogy mi történt meg minden. Hoztak egy ágyat amire rá tettem egy lélegeztető gépet is raktak az arcára majd sietve elvitték, hogy tegyék a dolguk.___________________________________
1116 szó ezért most kérek szépen pár kommentet...és ne öljetek meg szeresetek léci. 🙏❤️ Szeretet és béke ✌️2020.04.15
YOU ARE READING
𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃
FanfictionYoongi egy teljesen normális szórakozó helyen dolgozik, mint transzvesztita. Nem látszik rajta, hogy valójában fiú így találkozik Hoseokkal. Akinek nagyon nem tetszik, hogy egy "buzi" a magán szvérájába mászott. Viszont nem hagyja nyugodni Yoongi go...