10.rész

850 41 6
                                    

Jó olvasást az utolsó részhez! 😊

___________________________________

- Ez miattam történt. Mért nem tudtam gondolkozni hamarabb? - sírom el magam egy széken ülve a kórházban.
- Hoseok ne okold magad azzal most nem segítesz. - teszi Namjoon a vállamra a kezét.
- Tudom. - hajtom le a fejem.
- Inkább mesélj addig is eltereled a figyelmed. - veszi el kezét majd fordul felém.
- Mit? - nézek rá szomorúan szipogva.
- Mi a helyzet köztetek? Sikerült beszélni vele? - kérdezi.
- Sikerült. Viszont azt nem beszéltük meg, hogy pontosan mi van köztünk. - sóhajtok.
- Lefeküdtetek megint ugye? - pillant rám egy perverz mosollyal.
- Igen. - gondolok vissza.
- Azért azt nem gondoltam volna rólad, hogy ekkora beteg állat vagy ilyen téren. - csak értetlenül rá nézek.
- Láttam a szexi anime sulis lány cosplayt meg az anál farkat is. - magyarázza.
- Azokat Yoongi vette. - fordítom el a fejem.
- Akkor is betegek vagytok. - zárja le.

...

Végre jött egy orvos meg ált előttünk így felálltunk.
- Hogy van Yoongi? - kérdezem egyből.
- Jobban most alszik sok fájdalomcsillapítót kapott. - kezdi el nézni a lapokat a kezében.
- Meg mentetétek, hogy egyből behoztátok. Lehetet volna rosszabb is, de rendbe fog jönni. - mosolyog ránk.
- Lehet tudni mi baja? - kapcsolódott be Namjoon.
- Tüdőgyulladás. Minden rendben lesz meg fog gyógyulni. - mosolyog ismét ránk.
- Bemehetünk hozzá? - kérdezek újra.
- Be. 28-as szoba. - egyből elindultunk az ajtó előtt egy pillanatra meg álltam majd benyitottam és bementünk. Én az ágy szélére ültem Namjoon pedig kicsit arrébb mellettem ált meg. Meg fogtam Yoongi egyik kezét és elkezdtem lassan simogatni közben arcát figyeltem.

...

Lassan elkezdte szemét kinyitni és rám nézet.
- Hoseok. - alig lehet hallani a hangját.
- Itt vagyok. - szorítom meg kicsit a kezét.
- Vizet. - meg fogom az ágy mellett lévő poharat meg tartom a fejét és segítek neki, hogy tudjon inni.
- Hogy vagy? - fogom meg újra a kezét.
- Most, hogy itt vagy jobban. - mosolyodik el.
- Ez nyálas volt. - pillant egy másik irányba majd kezd el köhögni.
- Nem volt nyálas. - mosolygok.
- Olyan vagy mint a napsugár. - egy kicsit le fagytam és lehet el is pirultam mert éreztem, hogy ég az arcom. Nem számítottam ilyesmire ilyen hirtelen.
- Tele vagy energiával és mindig vidám vagy és ez át ragad a környezetedre is. Ezért van szükségem rád. - néz a szemembe.
- Azt hiszem a gyógyszertől meg hülyültem. - fordítja el a fejét.
- Dilibogyó. - mosolygok Yoongi pedig picit el kezd nevetni rajta.
- Utálom a kórházakat. - néz körbe.
- Amúgy ő ki? - fordul Namjoon felé.
- Egy barátom és munka társam. Neki köszönhetem, hogy találkoztam veled. - mutatom be.
- Akkor még nem voltál valami kedves miután meg tudtad az igazat. De jó vége lett és ez a lényeg. - ez igaz azért nem kellett volna úgy viselkedjek.
- Hoseok... - mondja a nevem félig csukott szemmel.
- Mond. - hajolok picit közelebb.
- Szeretlek. - teljesen lehunyja a szemét és elalszik.
- Én is szeretlek. - adok egy puszit homlokára.

...

- Azt kell, hogy mondjam nagyon aranyosak vagytok. - mosolyog Namjoon ahogy elindultunk kaja vadászatra. Végül sikeresen vetünk egy poharas rament meg egy kis inni valót is nekem. Ezután Namjoon haza ment azt mondta reggel bejön én pedig maradok. Nem fogom egyedül hagyni soha többet mindig mellette leszek. Persze hagyok neki teret, de mindig ott leszek neki. Visszamentem a szobába szereztem meleg vizet és meg ettem a kis kajám.

Meg fogtam Yoongi kezét és elkezdtem bőrét simogatni. Még mindig olyan puha nem tudom, hogy csinálja. Másik kezem homlokára tettem már nem olyan forró, mint előzőleg volt. Mikor el akartam venni kinyitotta a szemét és az enyémekbe nézet.
- Nem akartalak felébreszteni.
- Fáj. - alig tud meg szólalni.
- Mid fáj? - kérdezek vissza.
- Mindenem. - folyik le egy könnycsepp szeméből.
- Haza akarok menni. - néz rám könnyes szemmel.
- Most pihened kell aztán haza megyünk. - törlöm le arcáról a nedves cseppeket.
- Meg ígéred? - szipog le biggyesztett ajkakkal.
- Meg. - rá simítok arcára majd elhúzom kezem és betakarom jobban.
- Aludj itt leszek egész este melletted. - adok egy puszit arcára.

𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃Where stories live. Discover now