Jó olvasást! 😊
___________________________________Mikor elváltunk lassan ki nyitottam a szemem és az övéibe néztem. Tudom, hogy azt bizonygattam, hogy nem vonzanak a fiúk. De valami meg változott nem tudom mi, de jelenleg nem érdekelt, hogy egy fiúval csókolóztam.
...
- Lenne itt még valami. - mondja miközben maga elé néz.
- Mi lenne az? - pillantok felé.
- Jelenleg nincs hol aludjak mikor felmondtam a lakásom is ment vele. Mivel ők biztosították nekem a fel mondásommal vitték azt is. Tegnap óta az utcán vagyok és nem is aludtam azóta. - végig a földet bámulta.
- Nem tudsz nekem egy helyet, ahol egy pár napig tudnék lakni. Csak amíg nem találok munkát és egy lakást. - fordul felém.
- De tudok. - szállok le a padról.
- Lakhatsz nálam addig. - nyomom össze az üres alumínium dobozt majd dobom a kukába.
- Tényleg? - lép mellém.
- Nem akarok zavarni. - dobja ki ő is az energia italos dobozt.
- Hidd el engem biztos nem fogsz zavarni. - mosolygok rá.Elindultunk a cuccaiért, amik egy érték megőrző szekrénybe hagyott a közelbe. Összesen három bőrönddel indultunk meg hozzám. Szerencse, hogy nem lakok olyan messze. Míg hazafelé sétáltunk meg tudtam a nevét. Min Yoongi illik hozzá és valamilyen szinten igazat is mondott. Bementünk a kis lakásomban a nappaliba leraktuk a bőröndöket. Mikor Yoongi felé fordultam azt vettem észre, hogy épp összeesik. Még épp időben kaptam utána így teste mellkasomnak ütközött a föld helyett.
- Jól vagy? - tartom meg.
- Fáradt vagyok. - motyogja.
- Te pedig túl kényelmes vagy. - emeli fel fejét, hogy rám nézzen.
- Szedd össze magad. - tolom el egy kicsit magamtól.
- Egy gyors zuhany aztán aludhatsz. - ültetem le a kanapéra.
- Nem akarom. - rázza meg a fejét.
- Akkor büdi akarsz maradni? - hajolok közel hozzá.
- Nem. - fújja fel aranyosan az arcát.Át karolva be segítettem a fürdőszobába leültetem a kád szélére majd el kezdtem gondolkodni. Egyedül nem fog tudni le zuhanyozni akkor marad a kád. Meg engedem a vizet és addig elszaladok neki valami ruháért, amibe aludhat. Mikor visszaérek még mindig a kád szélén ül a víz pedig pont elég így elzártam.
- Le tudsz vetkőzni egyedül? - kérdezem.
- Nem tudom. - ál fel és veszi le a pulcsiját, de közben majdnem rám eset. Ezután jött a póló, amit csak úgy sikerült le vegyen, hogy a mellkasomnak ütközött.
- Állj. - fogom meg karját ő pedig értetlenül néz rám.
- Még a végén meg sérülsz, ha így folytatod. - még mindig tartom öt nehogy elessen.
- Akkor ezzel mi lesz? - kérdezi bereket hangon a nadrágjára mutatva.
- Majd én segítek. - engedem ki a bent tartott levegőm. Ki gombolom nadrágját majd lehúzom a cipzárt is kis szenvedés után sikeresen levettem róla. Mielőtt az utolsó ruhadarabot is eltávolítanám bele nézek a szemébe. Elég közel van az arca nyelek egyet majd eltávolítom róla az anyagot. Be segítem a kádba majd bent maradok mert ilyen állapotba még véletlen bele fullad a vízbe, ha elalszik. Igyekeztem nem bámulni végig, de ez nem mindig jön össze néha akaratlanul is felé fordultam. Csak annyit veszek észre, hogy rá fekszik a kád szélére és becsukja a szemét.
- Kész vagy? - állok fel a kád széléről.
- Mmm. - már félig alszik.
- Gyere szállj ki. - fogom meg a kezét és segítem ki. Meg tartva öt várom meg míg meg törölközik. Majd oda adom neki az alsót, amit hoztam nehezen, de sikeresen felveszi. Végül pedig rá adom az egyik pólóm, ami szinte a térdéig ér. Beviszem a szobába végig nyúl az ágyon és már el is aludt. Oda sétálok mellé ki szedem alóla a takarót és rá terítem. Ezután visszamegyek a fürdőbe le zuhanyzok közben ki elégítem magam. Mert felizgatott a kis fürdőszoba akciójával. Tegnap még nem gondoltam volna, hogy egy fiú hatására így fel fog állni. De meg történt és ki is vertem rá.Visszamentem be feküdtem mellé magamra húztam a takarót és próbáltam aludni.
- Hoseok. - hallom meg a hangját így felé fordulok
- Mi az? - nézek szemébe a fél homályba.
- Ki verted ugye? - meg lepődők kérdésén.
- Hallottam a hangod. - magyarázza. Igaz, hogy itt van a szoba mellett a fürdő, de nem gondoltam volna, hogy át fog hallatszódni.
- Legközelebb szólj segítek. - hunya le a szemét és ismét elalszik. Egy ideig nézem az arcát majd én is lehunyom a szemem. Épp, hogy becsuktam Yoongi álmában közelebb bújt hozzám és át ölelt. Nem foglalkoztam vele ilyesmi úgy is várható, ha valakivel egy ágyban alszol.2020.02.22
YOU ARE READING
𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃
FanfictionYoongi egy teljesen normális szórakozó helyen dolgozik, mint transzvesztita. Nem látszik rajta, hogy valójában fiú így találkozik Hoseokkal. Akinek nagyon nem tetszik, hogy egy "buzi" a magán szvérájába mászott. Viszont nem hagyja nyugodni Yoongi go...