7.rész

783 48 3
                                    

Jó olvasást! 😊

___________________________________

- Elkezded még ma? - néz magafelé.
- Nem tudom, hogy kezdjek bele. - hajtom le a fejem.
- Akkor én megyek. - ál fel a padról és indulna el, de keze után kapok és meg állítom.
- Várj. - nézek fel kezéről szemébe.
- Nem várok tovább meg volt az esélyed beszélni. Nem tetted. - rántja ki kezét szorításomból.
- Ne menj. - nézek utána könnyes szemmel.
- Ha összeszedted a gondolataid keres meg. - fordul vissza.
- De nincs meg semmi elérhetőséged. - lépek egyet felé.
- Meg fogsz találni. - mosolyodik el majd elsétál.

...

Szomorúan sétáltam haza, ahol Namjoon még mindig ott volt.
- Na meg találtad? - jön oda hozzám.
- Meg. - bólintok.
- És beszéltél vele? - kérdez ismét.
- Én próbáltam. - nézek fel a szemébe könnyes szemmel.
- De nem tudtam mit mondjak és ott hagyott. - meg fogta a karom és leültünk a kanapéra.
- Azt mondta, hogy ha összeszedtem a gondolataim keresem meg. De nincs meg semmilyen elérhetősége. Azt mondta meg fogom találni, de még is, hogy? - nézek a szemébe.
- Ha ezt mondta biztos valahogy tudtok találkozni. Viszont nekem mennem kéne. - pillant órájára.
- Meg leszel egyedül? - teszi vállamra kezét.
- Meg. - bólintok.
- Hoseok... - szólít meg miután fel ált rá nézek és várok.
- Maradj a héten itthon majd én beszélek a főnökkel. - csak bólintok.
- Majd én kiengedem magam. Szia. - indul el majd hallom az ajtó csapódást, hogy el ment.

...

Néhány percig még a kanapén ültem majd feltűnt, hogy Yoongi bőröndjei még mindig itt vannak. Bevittem a szobába, hogy ne a nappaliban legyenek. Letettem a szekrény mellett a falhoz. Mikor az utolsót raktam volna a helyére meg álltam. Csak néztem a tárgyat, amibe Yoongi cuccai vannak. Nem tudom mi ütött belém, de meg öleltem a bőröndöt. Olyan hülyén nézhetek most ki gondolkoztam el. Elengedtem és végül sok habozás után ki nyitottam és ki vettem belőle egy pulcsit. Mélyen beszívtam az anyag illatát Yoongi illata volt. A nap további részében igyekeztem el foglalni magam, de nem nagyon ment. Este Yoongi pulcsiját ölelve aludtam el.

...

|3 nappal később|

Reggel a szokásos nyomott hangulatommal keltem, mint az utóbbi napokban mindig. Nehezen, de felkeltem az ablakhoz sétáltam és ki néztem rajta. Eset az eső. Tökéletes idő a hangulatomhoz aztán eszembe jutott Yoongi meg amit mondott. Nincs hol lakjon ráadásul a cuccai is nálam vannak. Sietve öltöztem fel vettem fel egy kabátot meg cipőt és léptem ki az ajtón. Az eső még jobban rá kezdet, de nem foglalkoztam vele felvettem a kapusznit és elindultam.

Meg kell találjam nem hagyhatom, hogy bármi baja legyen. Hatalmas szél volt így alig tudtam haladni, amit az eső se könnyített meg. Óráknak tűnt, de eljutottam a játszótérig, ahol egy alakot pillantottam meg a padon. Oda siettem amilyen gyorsan csak tudtam és meg pillantottam Yoongit. Teste remegett szeme becsukva karjait szorosan magához szorítva lába felhúzva.
- Yoongi. - szólítottam meg és ráztam meg egy kicsit nem reagált semmit.
- Yoongi kérlek kelj fel. - simítottam arcára. Lassan ki nyitotta a szemét és rám nézett.
- H-hoseok? - lepődött meg.
- Gyere. - fogtam meg a kezét.
- Mit keresel itt? - ült fel és húzza össze magát remegve.
- Téged. - veszem le a kabátom és adom rá.
- Gyere. - fogom meg újra a kezét. Fel ál és elindulunk némán sétál mellettem. Egészen a lakásomig, ahol egyből a fürdőszobába viszem. Engedek neki jó meleg vizet a kádba.
- Vedd le a ruháid nehogy meg fázz aztán ülj a meleg vízbe. - hagyom ott, hogy hozzak neki tiszta ruhát. Mikor visszamentem már a kádba ült. Fejét hátra hajtotta szeme csukva volt ajkai enyhén szét nyíltak. Őszintén elég izgató látványt nyújtott, de most nem gondolhatok ilyesmire.
- Hoztam tiszta ruhát. - tettem le a kezembe lévő anyagokat.
- Te is csupa víz vagy. - nyitotta ki a szemét majd nézet rám.
- Az most nem számít. - ültem a kád szélére.
- De én nem szeretném, hogy beteg legyél. - néz a szemembe.
- Gyere te is. - fogja meg a kád szélén lévő kezem és húz picit maga felé.
- Biztos? - figyelem arcát csak bólint.
- De nem tudom garantálni, hogy nem csinálok semmi hülyeséget. - fogom meg a kezét, ami az ujjaimon van.
- Hidd el nem én lennék az, aki meg állítana. - végül némi habozás után leveszem ruháim és beülök mögé. Át ölelem derekát és közelebb húzom magamhoz. Adok nyakára egy puszit, amitől picit fel sóhajt. Tagom kezd éledezni mivel elég közel van feneke alfelemhez.
- Érzem. - pillant rám hátra.
- Sajnálom. - fordítom el a fejem.
- Nem kell sajnáld. - fogja meg kezem és csúsztatja éledező tagjára majd sóhajt fel ahogy hozzá ér ujjam.
- Nekem is áll. - hajtja hátra vállamra a fejét mikor rá fogok egyre keményebb péniszére.
- Ehz ígyh nhem fher. Azth akharom hogyh teh is éhlvezdh. - nyög és sóhajtozik.
- Most csak élvezd. - hajolok nyakára és kezdem el kínozni a bőrét.
- Cshókoljh mheg. - fordítja oldalra a fejét. Úgy helyezkedek, hogy hozzá férjek és rá hajolok ajkaira. Csókunk közben gyorsítok kezem ügyködésén mire fel nyög így elválik tőlem és markomba élvez. Vállamra hajtja a fejét adok arcára egy puszit majd szorosan meg ölelem.
- Szeretlek. - hunyom be a szemem és bújok hozzá.

___________________________________
Na vajon ehhez Yoongi mit fog szólni, hogy Hoseok azt mondta szereti? Következő részben kiderül addig írjatok kommentet mert annak mindig örülök.

Amúgy mit szóltok ehhez a sulis dologhoz, hogy nem kell bemenni, hanem táv oktatás van?

2020.03.14

𝑻𝒓𝒂𝒏𝒔𝒛𝒗𝒆𝒔𝒛𝒕𝒊𝒕𝒂 ×𝑌𝑜𝑜𝑛𝑆𝑒𝑜𝑘× 🔞 🄱🄴🄵🄴🄹🄴🅉🄴🅃🅃Where stories live. Discover now