Ateşten
Kamera kayıtlarına baktığımda yüzünün görünmediğini fark ettim. O kadar koruma nasıl fark edememişti! Ben boşunamı para veriyordum? En önemlisi meleğim niye öyle şeyler dediğindeydi.
kardeşime aşıktı. Belliydi. Ama asla kardeşimi almasına izin vermicektim. Telefonum çalınca baktım. Gizli numaraydı. Açtım."Kardeşini harika koruyorsun istersem onu götürebilirdim."
O kadar kalındı ki sesi ses kalınlaştırıcı kullandığından emindim.A:sen kimsin ki benim kardeşimi alabileceksin!
" yakında kardeşinin kocası olacak sıfatla alıcağım. Benim olan benimdir!"
A:o senin değil! Aslada olamıycak! Buna izin vermiycem!
"Tanımadığın kişiden nasıl koruyacaksın kardeşini. Onu aldığımı düşünsene nasıl bulacaksın bilmediğin düşmanın.
Yüzüme kapatmıştı. Doğruydu nasıl koruyacaktım meleğimi. Ona fark ettiriyor olabilirim ama ona çok önem veriyorum. O benim küçük prensesim, küçük meleğimdi. Onu kimselere vermezdim. Abileriyle aynı soyadında kalacaktı. Onu zaten evlendirmeye cektim. Onu birinin alma düşüncesi bile beni çıldırtıyordu.
Savaşı aradım.
S:efendim abi
A:meleğim nasıl?
S:yanımda uyuyor.
A:tamam sen yinede peşinden ayrılma nolur nolmaz.
S:tamam abi.
Telefonu kapattım. Düşmanımın güçlü bir rakip olduğunu fark ettim. Ve birşey daha, kardeşimi gözlediğini... Ama almasına asla izin vermezdim. Kimse bana bulaşamazdı.
Gizli sapıktan
Yatağına uzanıp meleğimle olacak düşlerimizi kuruyorum.Ona sahip olacağım. Çocuklarımız olacak. Beni sevicek. Onunla güzel anılar kurmayı çok istiyordum. Olacaktı da biraz kuralcı biriyimdir. O benim meleğim olsa bile kurallarına uymak zorunda.
Kural kağıdını onu alınca vercektim. Zaten meleğimin bütün korkularını. Sevdiği sevmediği herşeyi biliyordum. Onun o mavi gözleri beni benden alıyordu.
Onu çok korkuttuğumun farkındayım ama yapabileceğimiz birşey yok. Ona o kadar bağlanmıştım ki... Onu bırakamazdım. O küçük meleğimi bırakmıycaktım.
Bölüm biraz kısa ama 3.bölüm silindi ve ben onunla uğraştım. Bölümü o yüzden kısa oldu artık bölümleri sadece bir gün yayımlıycam çünkü böyle cok zor oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ABİLERİM
Teen Fictionabilerinin mafya olduğunu bilmeyen duruyu nasıl maceralar bekliyor. acaba gizli bir sapığınınn olduğunu biliyormu? Hepsi ve daha fazlası hikayede ⬆⬆⬆⬆