Durudan
4gündür buradaydım ve hâla aynı odada. 2günde bir yemek getiriyordu efe. Başka gelmiyordu yada ben uyurken geliyordur. Karanlığa biraz alışmıştım. Kapı açılma sesi gelmişti. Tabi karanlıkta yemiyordum. Yemeği yemem için ışığı açıyordu. Yemeği bıraktı ve konuşmaya başladı.E(fe):Yarın buradan çıkaracağım ve gelinlik alıcagız bide bebek odası bakıcaz.
Nedemek bebek odası.
D:ne bebek odası? Öyle birşey olmayacak.takmadan
E(fe):kız hemde erkek odası alalım nolur nolmaz. Zaten hem kızımız hemde oğlumuz olucak.
Birşey söylemedim. Yemeğe baktım bilin bakalım ney!!
Tavuk sote pilav ve mercimek çorbası
En sevdigim yemekler!!!
~∆~∆~~∆~∆∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆∆~∆~∆~∆
Yemekleri afiyetle yemiştim. ( bu arada sizinde canınızı çektirmiş olabilirim benim çekti bile özür dilerim.)
Oda tepsiyi alıp çıktı odadan tabi ışığı kapatıp. Çok sıkılıyordum. Bari kitap verseydi
Oda dediğin zindan! Yatmatkan başka birşey soktu ki bende yatağa yatıp uyumaya çalıştım. Yavaş yavaş uykunun beni almasına izin verdim.
Uyandığımda efe beni biryere yatısıyordu.
D: beni nereye götürüyorsun?
E:artık benim olmanın zamanı geldi meleğim!
~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆
Biri beni uyandırmaya çalısıyordu. Kalkmak istemiyorum. Kasıklarımda ağrı vardı.
E(fe): duru hadi kalk daha bebeklerimiz için malzeme alıcağız.
Yine kısa ama idare etmelisiniz. Yorumlarınıza cevap veriyorum ama dersler sıkılaştı. Pek yazıcak zamanı bulamıyorum. Ama uzun yazmaya çalışıyorum.
Sizi seviyorum😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ABİLERİM
Teen Fictionabilerinin mafya olduğunu bilmeyen duruyu nasıl maceralar bekliyor. acaba gizli bir sapığınınn olduğunu biliyormu? Hepsi ve daha fazlası hikayede ⬆⬆⬆⬆