Yedinci Bölüm (7)

4.5K 172 10
                                    

Ateşten
Eve gelmiştim bütün korumaları yerde yatarak görünce birsey fark ettim. Hepsi tuzaktı! Bende bu tuzağa düşmüstüm. Direk kosarak odalara bakmaya başladım. Son odaya gelince yerde savaş yatıyordu ayıktı. Ağlıyordu.

S(avaş): abi kardeşimizi koruyamadım!

Onun suçu değildi tek benim suçum daha fazlaydı.

A(teş): tek senin sucun değil benimde sucum var. Hastaneye gidelim.

•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆•∆

Savaşın durumu iyiydi ama duru... Yoktu adamlarım bütün istanbulu aramıştı ama yoktu. Kimin kaçırdığını biliyorum ama gerçek kimliğini değil.

Telefonum titredi galiba mesaj geldi. Umursamıcakken duruyu kaçıran olabileceği geldi.

Bir fotoğraf vardı ama daha yüklenmemişti. Yüklendiğinde bu durumdu. Uyuyordu melek gibi . mesaj geldi.

Sana durumu bırakmıyacağımı söylemiştim.

Durudan

Sabah uyandığımda kendi odamda olmadığımı fark ettim. Hemen doğruldum. Ama yataktan çıkamamıştım. Ayağım kelepçelenmisti. Bende yardım istemeye basladım.

D(uru): imdat! Yardım edin!

Merdivenden sesler gelmeye başlamıştı. Odanın kapısı açıldı. Odaya bir adam girdi. Benden büyük olduğu kesindi.

Savaştan (2gün sonra)
Kardesimiz yoktu. Yer yarılmış içine girmişti sanki. Heryere bakıyorduk ama türkiyede bakmadığımız çok az yer kalmıştı. Biliyorum yakında meleğimizi bulacaktık.

Acaba napıyordu. Onu çok özlemiştim. Gülüşünü,kokusunu,güzelliğini,bana abi demesini herşeyini özlemistik abimle birlikte.
Eğer burada bulamazsak yurt dışında arıycaktık. Abim yurt dısındada tanınan bir mafya olduğu icin bize yardım edeceklerdi. Ama şundan eminim. O yani melegimide kaçıran bir mafya idi. Buna nasıl vardıgımı sormayın ama oda mafyaydı.

Yeni bölüm hazır. Bölüm yedeklemeye başladım ama okul beni fazla zorluyor ilk günden. Sizin nasıl gidiyor okul? Bölüm= 340 kelime. İyi okumalar canlarım.

Kendinize iyi bakın canlarım 😍

MAFYA ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin