Sekizinci bölüm (8)

4.4K 166 56
                                    

Durudan
Karşımdaki adam benden büyüktu. Konuşmaya başladı.

 Konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konuşmaya başladı.

G(izli) s(apık): merhaba meleğim tahmin ediyorum benim kim olduğumu merak ediyorsun ben EFE KORKULUR dünyanın en büyük mafyasıyım. Yer altında bana ACIMASIZ denilir. Yirmi dört yaşındayım ve dünyanın heryerinde şirket, hastane, hotel gibi yapılarım var. Bide dünyanın en zengin kişisiyim. Sorun varmı?

D(uru): neden beni kaçırdın? Ben neredeyim?

E(fe): meleğim evindesin ve sana aşık olduğum için yanımdasın. Benim bir takım kurallarım var onlara uyarsan sorun olmaz.

D(uru): ya uymazsam?

E(fe): o zaman ceza alırsın. Seni nekadar sevsemde kurallarıma uymalısın.  Kural kağıdını alıp geliyorum. Deyip odadan çıktı...

Geldiğinde elinde bir kağıt vardı. Bana uzattı. Okumaya başladım.

Kural1:ben demeden evden çıkmak yok

Kural2:evdimizden kaçmak yok

Kural3:beni terslemek yok dediklerimi ikiletmek yok

Kural4:açık giyinmek yok

Kurak5: korumalarla ben demeden konuşmak yok

Kural6: sana telefon vericem içinde sadece benim ve en yakın korumamın numarası olucak. Herhangi bir erkeği eklemek yok.

Kural7:telefonla 2kiśiden başka kimseyi arayamassın. Hepsi engelli. Engellemeyi kaldıramazsın bide haberin olsun evin etrafında kameralar var yani kaçamazsın hiç uğraşma.

Yanıma gelip dudağımdan öpmeye bâşladı. İktiriyordum ama 1santim bile geri  gitmiyordu!

En sonunda bıraktığında sert bir tokat attım. Yüzüme bakınca gözlerinden ateş çıktığını fark ettim. Şimdi bitmiştim.

Yanıma geldi ve sertçe elimi tutup bir yere gitmeye başladı.

D(uru): beni nereye götürüyorsun!

E(fe): sana kurallara uymassan ceza vericeğimi söylemiştim. Eğer birdaha dediğimin dışında birşey yaparsan düğünden önce benim olursun!

Onun dediklerini yapmaktan başka çarem yoktu.

Burası çok karanlıktı. Ben karanlıkta duramazdım ki. Karşımızdaki odanın kapısını açtı. Benimle birlikte girdi.

E(fe): şimdi. Düğün günümüze kadar burada duracaksın yani 1 hafta. Eğer şımarıklık yaparsan yemek vermem!

Kafa salladım. Odadan çıkıp gitti.

Odaya baktığımda karanlıktan pek göremiyordum. Ama yatağı görüyordum. Yatağın yanına gidip yattım. Ona yalvarmıycaktım.
Nekadar karanlıktan korksamda yalvarmıcaktım. Yatakta uyumaya çalıştım. Sonunda uykuya dalıyordum...

Bölüm bu kadardı. Yine kısa ama diğer bölümlere bakılırsa uzun. Sizden isteğim var 15_20 arasında volte muz var ama neredeyse hiç yorum yok. Lütfen yorum yazıp düşüncelerinizi belirtin. Bide duyuru yapıyorum simdi buraya. İstemiyorsanız okumayın ve yorum yapmayın. Ben sizi zorlamıyorum. Sevmedigim yorumlarda kesinlikle silinicek yani hic boşuna yazmamanızı tavsiye ediyorum. Bu benim tercihim.

MAFYA ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin