Onuncu bölüm (10)

4.2K 146 37
                                    


Durudan
Alışveriş bitmişti. Ama bende bitmiştim ama aldıklarımız güzellerdi.

En azından  bende seçmiştim. Çok beğenmiştim. Çok tatlı değillermi? Bence harikaydı. Gelinliği düğün günü görüceksiniz.

Uykum çok vardı ama yatağa gidecek halim yoktu. Düsüncelerimi boşverip uyumaya başladım.

Efeden
Bebeklerimizin odaları hazırdı yani hazırlamışlardı. Bende kız ve erkek eşyaları odalarına götürdum. Sonra salona indim ve meleğimi koltukta yatarken gördüm. Alısverişte cok yorulmuştu. Onu kucağıma alıp odamıza doğru götürdüm.

Bu arada söylemiş olayım bebeklerin bi tarafı erkek diğer tarafı kız odası yani aynı odadalar

Meleğimi yavaşca yartağa yatırdım. Gece görüşlü kameradan onun naptığını görmüştüm 5 gün boyunca evlenmemizede 2gün kalmıştı. Tek bir sorun vardı. Duruyu evlenmeye nasıl ikna ediceğimdi.

Bunları boşvermiştim. Simdi meleğimle birlikte uyuma saatiydi. En sevindiğimde 2gün sonra evlendiğimizde tamamen benim olacak ve evde koşturan küçük çocuklarımızın olmasıydı. Olacaktıda.

Bu bölümde kısa oldu ama size bir spoi vereyim. Duru asla efeyi sevmiycek. Size biraz sorularım var.

👉sizce bu hikaye kaç bölüm olabilir?

Merak etmeyin finale yakın değiliz ama banada ilham perileri bu aralar uğramıyor ne yazıkki bende ne yazacağımı bilemediğim için bölümler kısa oluyor. Birde şu var ki aslında alışverişte aldıklarını atıcaktım ama yüklemiyor. İnternetteki sorun düzelince size fotoğrafları atarım. Sizde biraz bana öneri verirseniz emin olun bölümler daha uzun ve olaylı geçicektir.

Hepinizi seviyorum😘

MAFYA ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin