Jimin POV:
Usłyszałem budzik jest 9:00 wstałem z łóżka w wspaniałym humorze nucąc moją ulubioną piosenkę wszedłem do łazienki, zrobiłem poranną toaletę i lekki makijaż, wychodząc z toalety spotkałem yoongiego schodzącego po schodach.
- Hej Yoongi hyung
- Hej. - powiedział z niechęcią i zszedł na dół
Nie wiem czemu Yoongi jest wiecznie niezadowolony i chamski, dopiero kiedy jest z Hoseokiem staje się normalny. Skierowałem się w tą samą stronę co Yoongi, bo czemu wiecznie mam się przejmować jego nastrojami?. Poszedłem do kuchni, jak mówiłem zobaczyłem tam Yoongiego z Hoseokiem śmiejących się razem, Tae z Yoetanem bawiących się oraz Jina i Namjoona gotujących. Podbiegłem z uśmiechem do nich żeby zobaczyć co na śniadanie, włożyłem głowę przez ramię Jina i Namjoona i zobaczyłem pięknie pachnące naleśniki, po czym podszedłem do Tae i Yoetana bawili się na podłodze, więc uznałem że się do nich przyłączę, razem z Tae zaczęliśmy drażnić małego pieska, kiedy ten ugryzł w końcu Tae zacząłem się śmiać.
- Tae, Jimin chodźcie już do stołu bo Hoseok i Jin zaraz wszystko zjedzą. - powiedział lider.
Podeszliśmy z Tae do stołu i zaczęliśmy zjadać przepyszne naleśniki, przygotowane przez Jina.
- Smakują wam? - zapytał Jin
- Pewnie są wspaniałe! - odpowiedziałem z pełnymi ustami.
Jin się uśmiechną na tą odpowiedź.
- A kiedy przyjedzie nasz nowy członek? - spytałem
- Powinien być o 12:00. - oznajmił Nam
- Okej. - przytaknołem
To jeszcze 2 godziny, jak ja wytrzymam przecież nie mogę się już doczekać, ciekawe jak on wygląda idę do mojego pokoju i spróbuję zająć jakoś ten czas. Odeszłem od stołu i podzienkowałem za śniadanie, po czym jak pomyślałem tak zrobiłem szybkim krokiem wparowałem do mojego pokoju wyskakując na moje ukochane łóżko i zacząłem grać w różne gry na telefonie. Nawet nie zauważyłem kiedy minęły te 2 godziny, wstałem szybko jak poparzony i wyskozyłem z pokoju biegnąc po schodach Yoongi określił to tak "Co ty ducha zobaczyłeś"
- Jest już!? - zapytałem dysząc
- Nie, nie ma jeszcze naszego nowego członka. - oznajmił Haseok patrząc na mnie z uśmiechem na ustach
- Chodź usiądź obok mnie. - powiedział Tae przklepując miejsce obok niego
Westchnąłem i usiadłem obok przyjaciela, razem zaczęliśmy gadać o nowym chłopaku w naszym zespole. Ok. 15 minut później usłyszeliśmy dzwonek do drzwi
- To on! - krzyknąłem i podbiegłem do drzwi a za mną zaczął biec Tae, chwilkę po nas do drzwi podszedł lider i je otworzył, wysoki brunet, który trzymał w rękach dwie walizki od razu zwrócił uwagę na dwóch niskich chłopaków stojących przed drzwiami, mnie i Tae oraz trochę wyższego od siebie chłopaka który zaczął rozmowę.
- Cześć jestem Kim Namjoon. - powiedział Nam
- Cz-cześć. - powiedział zawstydzony
- Hej, wiem że to nowe otoczenie ale nie martw się, za niedługo się przyzwyczaisz. - powiedziałem. Na co chłopak się uśmiechnął
- Wejdź do środka..., no właśnie jak masz na imię? - spytał Nam
- Jeon Jungkook. - powiedział chłopak
Jeon Jungkook tak? - pomyślałem
- Zapraszamy na obiad zawołał Jin, który był w kuchni
Chłopak wszedł do środka i mogłem zobaczyć go w całości, miał brązowe dłuższe włosy, był ode mnie wyższy i posiadał piękny króliczy uśmiech. Kiedy w końcu wszyscy usiedli do stołu, zaczęliśmy się przedstawiać i nagle padła kolej na mnie.
- jestem Jimin, Park Jimin. - powiedziałem uśmiechając się do niego on odwzajemnił uśmiech.
- Miło mi Cię poznać Jimin-shi. - powiedział. Na co ja jak ten debil zeczerwieniłem się, przecież nikt nie mógł się dowiedzieć o moim sekrecie.
NIKT NIE MOŻE DOWIEDZIEĆ SIĘ O TYM ŻE JESTEM GEJEM.Dziękuję za przeczytanie i proszę o gwiazdkę jeżeli ci się spodobało ^^
CZYTASZ
♡︎ 𝒁𝒂𝒖𝒓𝒐𝒄𝒛𝒆𝒏𝒊𝒆 ♡︎ 𖦹 𝙹𝚒𝚔𝚘𝚘𝚔 𖦹
Short Story𝐁𝐓𝐒 𝐢𝐬𝐭𝐧𝐢𝐞𝐣𝐞 ♡︎ chłopcy oczekują nowego i ostatniego członka zespołu, Jimin jest bardzo podekscytowany na wieść o nim. Gdy Jungkook pojawia się w dormie, Jimin czuje się przy nim dosyć dziwnie... ♡︎ Jimin: O matko- 𝑲𝒔𝒊𝒂𝒛̇𝒌𝒂 𝒛𝒂𝒘�...