♥𝑨𝑺𝑺𝑨𝑳𝑨𝑴𝑼𝑨𝑳𝑨𝑰𝑲𝑼𝑴 𝑾𝑹𝑩𝑻 🤩
𝑨𝒑𝒂 𝒌𝒉𝒂𝒃𝒂𝒓 𝒔𝒆𝒎𝒖𝒂 𝒔𝒊𝒉𝒂𝒕 𝒌𝒆? 𝑺𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒓𝒂𝒑 𝒌𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒎𝒖𝒂 𝒔𝒊𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒆𝒋𝒂𝒉𝒕𝒆𝒓𝒂 𝒂𝒂𝒎𝒊𝒏 𝒊𝒏𝒔 𝒔𝒉𝒂𝒂 𝑨𝒍𝒍𝒂𝒉🥰🥰Sebelum itu saya ingin memohon kemaafan jika ada salah dalam penulisan saya yang tak seberapa ini. Kisah ini saya berkongsi tentang kisah kehidupan orang-orang disekeliling saya. sebelum ini saya mendiamkan diri oleh kerana kenkangan idea dan masa. Oleh kerana masalah peribadi dan kesihatan saya yang kian lama merundum.
Punca saya sambung balik kisah ini kerana ingin mengisi masa lapang dan juga salah satu cara untuk saya bangkit dari kesedihan setelah menghadapi kematian yang mengejut. Iaitu arwah Ayahanda saya Azman bin Hasan pada tanggal 31/11/2021 secara mengejut dan telah membuatkan kesihatan mak saya semakin merundum semakin hari semakin kurus dan sakit. Sehingga akhirnya Mama juga pergi meninggalkan kami 6 beradik, 5 orang cucu dan seorang menantu perempuan sulung dalam keluarga kami pada tanggal 01/06/2022.
Terima kasih yang tak terhingga buat kedua SyurgaKU. adik-beradikku, kakak ipar ku dan juga anak-anak saudara yang selalu menemani hari-hari mokteh. Kepada anak-anak asuhan ibu terima kasih hadir dalm hidup ini... semoga Allah SWT mudahkan segala urusan dan murahkan rezeki kita semua...
AL-FATIHAH SYURGAKU
BABA (1968-31/11/2021)
MAMA (1967-01/06/2022)
حَسْبُنَا اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيْلُ
BISMILLAH
YOU ARE READING
Bahagia Yang Teragung (PG13) Sec Romance
RandomSTART:- HIATUS END:- TITLE:- ☞ Bahagia Yang TerAgung♥︎ "𝘛𝘰𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘭𝘦𝘱𝘢𝘴𝘬𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘺𝘢 𝘵𝘶𝘢𝘯! 𝘛𝘰-𝘵𝘰𝘭𝘰𝘯𝘨...𝘛𝘶𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘥𝘦 𝘩𝘢𝘬 𝘯𝘢𝘬 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘶𝘩 𝘴𝘢𝘺𝘢!" - 𝙉𝙪𝙧 𝘿afinah 𝙆𝙝𝙖𝙡𝙞𝙨yah " 𝘚𝘪𝘢𝘱𝘢 𝘤𝘢𝘬𝘢𝘱 𝘢𝘬𝘶...