• 3 •

523 33 46
                                    

Nesnáším český rap 🤷‍♀️.

Když jsem v obchodě a v rádiu začnou hrát Queeny a já se začnu jak debil usmívat od ucha k uchu a nemůžu to zastavit.

Zpozorním pokaždé, když někdo mluví o zubařovi.

Donutila jsem naši třídu koukat ve škole na Bohemian Rhapsody.

Podělím se tu s vámi o můj skvělý plán:
Krok 1: Vynaleznu stroj času (nebo si pro něj dojdu do Oblasti 51).
Krok 2: Vrátím se v čase do sedmdesátek.
Krok 3: Nějakým dalším strojem z Oblasti 51 zařídím, aby mi bylo aspoň tak 20.
Krok 4: Stanu se groupie a budu jezdit na každé vystoupení Queenů.

Myslím, že se k sobě Joe Mazzello a Ben Hardy hodí.

Ben a Gwillym se k sobě ale taky celkem hodí.

Nikomu ve svém normálním životě nikdy neřeknu, že píšu na Wattpadu fanfikci o Queenech.

Zbožňuju Misfire.

Zbožňuju I'm In Love With My Car.

Moje kamarádka neviděla Bohemian Rhapsody a jednou šla ke mně, abychom se na ten film podívaly. Ještě před tím jsem jí řekla, že se mi tam líbí takový blonďák (hmm, kdo to asi bude 😂). Celou dobu si ve filmu Rogera ani nevšimla a když se objevil Paul Prenter, zeptala se: "To je ten, co se ti líbí?"

Byla u mně kamarádka č. 2 a taky jsme se dívaly na Bo Rhap. Ta už Bo Rhap viděla, ale rozhodně na tom není tak závislá jako já. Každou chvíli jsem film stopovala, abych jí k té dané scéně něco řekla, ukazovala jsem jí fotky Queenů a různé memy. Kamarádka č. 2 na mě čuměla jako na blázna, že mám v mobilu miliony fotek a memů.

Mám v Google fotkách uložených 783 fotek Queenů.

Queen memy jsou můj život.

Tohle jsou moje tři oblíbené složky, které mám v Google fotkách

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle jsou moje tři oblíbené složky, které mám v Google fotkách. Jsem fakt střelená. Prosím napište, že nejsem sama 😭😭😂😂.

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat