• 133 •

139 17 17
                                    

Ok, takže ve filmu Vetřelec je Lambertová 😂👌.

Ten pocit, když je někde jméno Taliah a vy už automaticky místo toho čtete Taylah 😂.

Koukám na film (Labyrint: Zkoušky Ohněm) a říkám si... tyjo já toho herce odněkud znám... tam googlím... a on to je ten, jak hrál Reida v Bo Rhapu. I ho právě dabuje stejná osoba, proto jsem nad tím pořád přemýšlela 😂.

Teď jsem našla video, kde Roger zpívá Doing All Right a... to je tak dokonalé 😭💖.

Ale když už se bavíme o dokonalých věcech... Deaky zpívající Rádio Ga Ga 😂🥺😍💖.

Ještě bych si tu celkem seriózně chtěla popovídat o jedné věci a to o tom, že když jste fanoušci Freddieho anebo jakékoli osobnosti, která už je bohužel mrtvá, patří k tomu prostě to být ohledně toho smutná a s tím prostě nic neuděláme a já to chápu. Chtěla bych tu spíš zkusit poradit lidem, kteří jsou kvůli Freddiemu dost často smutní, jak se s tím třeba vyrovnávám já...
1. To je taková blbost, ale pomáhá mi, když si třeba s kámoškami z Wattpadu vymýšlím různé pitomé a střelené reality, kde třeba žijeme s Queen. Protože v těch realitách je Freddie živý a s námi a pak mi ani nepřipadá, že by byl vlastně mrtvý a někdy na to úplně zapomenu. Ale tohle berte s rezervou, spíš to funguje jen pro mě, nevím.
2. Uvědomit si, že měl Freddie vlastně dobrý život. Sice ano, 45 let je na smrt málo, ale co dělal Freddie? Dělal hudbu, stal se přesně tím, kým vždycky být chtěl. Legendou. Celý svůj život dělal hudbu a to ho naplňovalo. Navíc měl kolem sebe kromě pár výjimek skvělé lidi, vezměte si už jen kluky z Queen. Ano, často se hádali, ale řekněte mi, kdo z vás se se svými přátely nikdy nepohádal, hm? Navíc je to kapela, to k tomu podle mě prostě patří. Takže bych to takhle shrnula.
3. Dál když nacházím pořád nové a nové fotky Queen a Freddieho a ukládám si je, mám vážně pocit, že je prostě Freddie pořád naživo.
4. A nakonec se zamyslete nad tím, že by byl Freddie pyšný na to, že jsou Queen i v roce 2020 tak populární, že o nich udělali skvělý film a tím je seznámili s těmi "mladšími lidmi", kteří někteří z nich je třeba neznali. Podle mě se na nás Freddie usmívá 🥺💖.

Ahoj, jsem zpátky s jednou kapitolkou, ještě vydám jeden tag a dál už nic, ještě pořád nemám tolik nápadů 😅. Ale nebojte, já to zase rozjedu 😉💖.

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat