• 26 •

216 21 31
                                    

Kamarádka: "A na koho máš momentálně crush ty?"
Já: "Táhhle ten kluk, myslím, že se jmenuje Ondra nebo tak nějak."
Moje hlava: Roger Meddows Taylor. Roger Meddows Taylor. Roger Meddows Taylor.

Crushujete někoho z Queen?

Přišla ke mně moje mladší otravná sestřenice a začala mě zase štvát. A tak jsem si vzala sluchátka a na plné pecky pustila Seaside Rendezvous. Když vás někdo bude štvát, zkuste to taky, funguje to fakt skvěle 👍👍.

Jakmile se mě zeptá někdo na nějaký film, první co mě napadne, je Bo Rhap.

Jakmile se mě někdo zeptá na nějakou kapelu, první mě napadnou vždycky Queen.

Ten pocit, když víte, že spousta lidí na světě se jmenují Freddie, Brian, Roger nebo John, ale když to jméno slyšíte, jako první vás napadne člen kapely Queen.

Chodila bych s kýmkoli z Queen a i když crushuju pana Taylora, všechny čtyři je nejvíc miluju ❤️❤️.

Potřebuju do pokoje takové ty velké kartonové výstřižky kluků z Queen. A cardboard Bena 😆.

Takže tady už dneska druhá kapitola, protože se děsně nudím a nemám co dělat 😂. Btw jak se máte? Už se dost rychle blížíme k tisíci přečtení a u té tisícovky bych mohla udělat nějaký ten speciál. Jaký speciál byste chtěli? Nějaké nápady mám, tak si můžete vybrat 😉. Napište do komentářů, co byste chtěli.

1. Novou knihu, kde bych minimálně dvakrát za týden přidávala fotky Queen a hledala k nim info.

2. Rychlou jednodílovku na někoho z Queen, o koho si napíšete. Napsala bych to do téhle knihy.

3. Kapitolu plnou faktů o Queen, které nejsou zas tak extra známé.

Takže mi sem napište, jaký speciál za 1000 přečtení by se vám líbil a já to nějak zařídím 😉. Zatím ahoj 👋👋

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat