• 70 •

208 26 12
                                    

Ok, začněme tou fotkou nahoře. Chtěla bych vidět, jak tam nahoru Rog vyšplhal. Nebo ho tam kluci nadzvedli 😂. Anebo je Roger parkourista jak Ben Hardy v 6 underground 😂😂.

Potřebuju vidět úplně všechny smazané scény z Bo Rhap 😭😭.

Můžu se svézt tím vlakem z videoklipu Breakthru. Že bych tím třeba jako jezdila do školy.
Hej ale představte si vaší školu, jak prostě tam všichni tak jako v pohodě jsou, povídají si a najednou tam probourá zeď vlak, na něm Queen, Freddie zařve "Breakthru!" a vy si vystoupíte a normálně jdete do školy 😂😂.

Někdo: "Jaká je tvoje nejoblíbenější písnička od Queen?"
Já: 🤯🤯🤯

Ne, poslední dobou jedu pořád Dancer.
Nikdo: nic
Já v sama v mém pokoji: "Dancer! Dancer!"
A taky ujíždím na Drowse... protože jsem to já... a protože Roger 😂
Ne, ale ta písnička se mi fakt mega líbí (což klidně řeknu o všech písničkách od Queen, že? 😉😂)

A asi řeknu taťkovi, aby v autě pouštěl i jiné písničky od Queen, protože on tam má jenom takové ty nejznámější (nejsou to Greatest Hits btw a proti těm písničkám samozřejmě nic nemám, taky je miluju 😍). Prostě bych chtěla třeba taky v autě slyšet toho Dancera 😂. Anebo I'm In Love With My Car, to by byla pecka 😂. Nebo Keep Yourself Alive bych chtěla 😍.

Nazdárek, zase večer další kapitola 😂😉. Snad se dneska máte dobře, já dneska skoro celý den dělám úkoly, protože těm učitelům úplně hráblo, mega moc nám toho navalili a chtějí všechno na mail poslat 🙄🤦‍♀️. Ale i tak jsem vám stihla dneska vydat tři kapitoly, tak si toho važte 😂. No nic, mějte se famfárově a ahojky 👋👋💖🌸

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat