• 173 •

111 15 18
                                    

Jsem si dneska všimla, že jedna z našich nástěnek ve třídě má dost podobné pozadí jako album Hot Space, akorát dvě barvy myslím tam jsou trochu přeházené 😂👌. A to jsem to nedělala já 😂😂.

Btw díky za 21k přečtení 🖤💖✨.

Mně by strašně zajímalo, jaké měli Queen třeba dětství. Jací byli ve škole, jaké měli známky, jaké měli kamarády, jaké měli tehdy koníčky a tak prostě 😅✨.

Omg, naše třídní z prvního stupně vypadala totálně jak Mary Austinová 😂.

Přátelé! Mám na vás otázku... 😙
Mám si udělat blog? Samozřejmě na Queen, myslíte, že by to stálo za to? Četli byste to?
Protože už jsem nějaké blogy měla a je to docela cool, not gonna lie, a bylo by to skvělé, kdybych měla lidi, kteří by to četli . A vím, že je tu z vás docela dost, tak se mi přihlaste do komentářů všichni, kdo by to četli 😉. Fakt ale prosím všichni, abych věděla, jestli si ten blog teda mám udělat, nebo ne 😅.
Ještě nemám nějaký plán, co bych tam přesně psala, ale asi by to byly třeba nějaké nové fakty o Queen, které bych zjistila, rozebírala bych tam nějaké názory a nějaké další blbůstky, co se třeba ohledně Queen řeší .
Takže budu ráda, když mi napíšete, co si o tom nápadu myslíte. Blogem by samozřejmě nekončila tahle knížka, toho se nebojte 😊. Měla bych spíš víc povinností, ale mně to nevadí 💖.
Toď vše, co jsem chtěla říct 👍.

A taky to tu ukončím, abych dneska vydala aspoň něco 😂. Takže vám opět děkuju za přečtení a všechnu podporu, mám vás všechny strašně ráda 💖 a mějte se famfárově, nazdárek 👋👋💖💖

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat