• 104 •

163 22 9
                                    

Proč sakra moje sestřenice říká místo Rami Malek Rami Malej?! 🤣🤣

Běžte se rychle podívat k předchozí kapitole a napište mi tam komentář, jestli jste nenapsali 😉💖.

Ééééé! When are you má 3k přečtení 🥳🥳. Stýská se vám po té knížce? Mně i docela jo 🌸.

Tak se tady zase trochu rozepíšu, jako minule... dnešní téma 😂:

Proč se mi líbí, když se vrací sedmdesátková, osmdesátková a devadesátková móda
Takže zaprvé, tahle móda se mi strašně líbí. Zadruhé... už dlouho o tom přemýšlím a prostě se jakoby bojím budoucnosti. Prostě se mi nějak nelíbí, jak jde všechno časem až moc rychle dopředu. Proto jsem ráda, když se vrací třeba jenom móda ze "starší doby". Sice je to jenom móda, ale aspoň něco. Jsem zrovna ten typ člověka, který se bojí toho, že zemi ovládnou roboti a že lidi zruinují planetu a tak, prostě chápeme se. Takže jsem ráda i z nějaké takovéhle maličkosti. A vezměte si, že třeba i v nějakém tom středověku se často v těch stavebních slozích a tak vraceli do starších stylů a tak. A teď takový příklad... socha, první socha vznikla třeba už někdy v pravěku, takové ty Věstonické Venuše a tak. A pak si vezměte, že sochy se dělají doteď. Proto jsem ráda, když se cokoliv z minulosti vrací zpět a nějakým způsobem se zpomalí ten až moc rychlý vývoj Země a lidstva. Zním jak nějaký filozof tyjo 🤣. Ale chápete, co tím chci říct? Taky byste si někdy přáli, aby se život prostě jakoby "zastavil" a nikdy nepřišla taková ta "budoucnost"?

Huf, tyjo 😂.

Ahojky, to je pro dnešek vše, moc mě toho nenapadá. Chtěla jsem se tu rozepsat hlavně o tomhle, tak snad to nebylo tak nudné 😂. Napište, pokud máte stejný názor, budu ráda 😉. Díky za přečtení, guys, a bye 👋👋🌸🌸

Ze života fanynky QUEENKde žijí příběhy. Začni objevovat