Wreszcie Wolność!

521 32 7
                                    


< Pov. Niemca >

Posłałem Austrię po dżem, bo mi się skończył. Po jakiś 15 minutach wróciła Austria.

A - Już jestem! Ale bez dżemu !

N - Czemu?

A - Bo nie było dżemu!

N - Ale jak to dopiero co ostatni tam byłem i było dużo dżemu?

A - Nvm idź to se sprawdź czy coś..

N - Okej?

Austria cały czas patrzała się za okno, a ja poszedłem sprawdźić czy naprawdę nie ma dżemu..... Ale czekaj......przecież tu była Polska! Boże Niemiec jaki ty jesteś debill! Szybko ruszyłem na górę, ale Austrii już nie było. Pewnie poleciała powiedzieć wszystko Węgrom, a co z tym idzie również Rosjiii. Oj będę mieć wpierdol. No, ale za głupotę się płaci chyba, że szybko stąd wyjadę. Tak to chyba dobry pomysł. Spakowałem tylko najważniejsze rzeczy i wpakowałem je do auta i ruszyłem przed siebie.

<Pov. Polska >

Jak tylko wyszłam oknem od razu zaczęłam biec ile sił w nogach do domu. Nie mogę się doczekać, aż wszystkich zobaczę, a szczególnie Węgra. Niby znamy się tylko krótko, ale czuję jakbyśmy się znali wieki.
Zapukałam do drzwi i usłyszałam.

W - Idź Ame nie chcę iść nigdzie!

P - Od kiedy do kurwy ja jestem Ame, co?

W - Czekaj?! Polska!?

P - Ta to moje imię, a teraz może otworzysz drzwi?

W - Już już!

Gdy tylko Węgry otworzył drzwi od razu mnie przytulił. Ja tylko oddałam przytulasa i powiedziałam:

P - Dobra, już starczy, bo mnie dusić zaczynasz.

W - Oh sorki...heh.  A teraz pytanie z innej beczki....GDZIE TY DO CHOLERY BYŁAŚ?!

P - A wiesz siedziałam sobie na strasznie nie wygodnym krześle w piwnicy Niemca.

N - Czej......CO?!

P - Dobra, ale czy możemy wejść do domu, bo ja cały czas stoję na dworze?

W - Ahh....No tak wchodź.

Węgry wpuścił mnie do domu, a ja od razu ruszyłam na kanapę i włączyłam telewizor, ale że Węgry jest strasznie ciekawski,( czego sama się domyśliłam) to zaczął mnie o wszystko wypytywać. Czy jestem głodna? Czy dobrze się czuje? Odpowiedziałam, że Niemiec dawał mi jeść i nie jestem głodna i, że czuje się dobrze tylko bolą mnie nadgarstku od sznurów. Po jakimś czasie do drzwi ktoś zapukał, a Węgry poszedł otworzyć. Jak się okazało była to Austria.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dobra to tyle na teraz.

Dziękuje bardzo The_Karp za pomysł z tym ' bo nie ma dżemu"

Bayo~

Nieugięta || countryhumans || Hunpol Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz