4.

309 31 1
                                    

Lenora obudziła się następnego dnia , po południu. Rozejrzała się niepewnie po pokoju. Nie ucieszyła się , gdy zobaczyła  siedzącego obok niej Froda.
- Ale dobrze, że już wstałaś.- uśmiechnął się do niej hobbit.- jak się czujesz?
- Nie za dobrze- odparła cicho Lenora , patrząc na niego uważnie swymi mądrymi, zielonymi oczami.
- Na pewno wkrótce poczujesz się lepiej.- dodał Frodo, żeby ją pocieszyć.
Lenora odwróciła się, nie chcąc z nim więcej rozmawiać. To zabrzmiało tak naiwnie! Jak miała się dobrze poczuć po tym wszystkim, co przeszła?
************************************
Na początku nie było jej lekko. Całymi dniami patrzyła w okno, niewiele jadła i rzadko z nimi rozmawiała. Frodo i Bilbo bardzo się o nią martwili. Bilbo często z nią rozmawiał. Mimo że na początku nie była chętna do rozmów, w końcu udało się do niej dotrzeć. Na razie miała zaufanie tylko do Bilba.
- Myślę, że ona mnie nie lubi, wujku- wyżalił się Frodo.
- To nie tak , jak myślisz - odparł spokojnie Bilbo.- Lenora przeszła wiele naprawdę trudnych chwil. Straciła rodziców. Wiele wycierpiała. To cud, że dała radę tutaj w ogóle dojść. Myślę, że potrzebuje więcej czasu , żeby odzyskać chociaż trochę radości z życia. Na razie rozmawia tylko ze mną, ale jestem pewien, że po jakimś czasie przyzwyczai się także do Ciebie.

,,Remember me" - Frodo Baggins fanfiction Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz