- Wujku, wiesz o tym?- zawołał Frodo, wchodząc do kuchni- wiesz, że Lenora jutro wraca do swojej cioci? Już nie będzie z nami mieszkać!
- Wiem o tym , mój kochany Frodo. Trzeba jej na to pozwolić, nic nie poradzimy.
- Ja tak bardzo nie chcę , żeby wyjeżdżała , tak bardzo nie chcę...
- Spokojnie, Frodo..- pocieszał go Bilbo.- Zobaczysz, wszystko jakoś się ułoży.
- Nic się nie ułoży bez niej . Nie chcę, żeby odchodziła..Ja ją kocham, wujku. Kocham ją całym sercem. Nie mogę bez niej żyć.. naprawdę nie mogę.!
Bilbo popatrzył na niego ze zrozumieniem.
- Powiedziałeś jej już o tym?
- jeszcze nie ..
- W takim razie powinieneś..
- ale nie wiem jak..jak ona na to zareaguje ? To nie jest takie łatwe..
- Wiem o tym, kochany Frodo..Ale popatrz, Lenora już jutro nas opuszcza.. Musisz jej powiedzieć jak najszybciej.
- To prawda, wujku . Muszę.. i mam nadzieję, że dam radę..
- Na pewno dasz radę.. wierzę w Ciebie...- powiedział Bilbo i go przytulił.
************************************
Była już noc. Frodo nie mógł zasnąć. Wyszedł więc na korytarz. Ucieszył się, gdy przy oknie zobaczył Lenorę. Podszedł do niej i delikatnie ją objął.
- Muszę Ci o czymś powiedzieć, Nelciu.
Hobbitka odwróciła się, zaskoczona.
- Przestraszyłeś mnie- powiedziała, patrząc na niego uważnie.
- Wybacz mi...
- W porządku..
- Nie śpisz? Przecież jutro..
- Nie martw się o mnie- uspokoiła go.
- Muszę Ci o czymś powiedzieć- oznajmił Frodo i mocno ją przytulił.
- Co takiego?
- Moja kochana- szepnął Frodo- ja naprawdę, naprawdę żałuję, że odchodzisz.
- .. nic na to nie poradzę..
- . Muszę Ci o czymś koniecznie powiedzieć...ale nie wiem jak zacząć ... Pamiętasz jak po raz pierwszy się spotkaliśmy? Już jak Cię wtedy zobaczyłem.. poczułem coś szczególnego, wiesz? Poczułem że.. Cię potrzebuję i nie myliłem się..z dnia na dzień potrzebowałem Cię coraz bardziej, a teraz potrzebuję Cię tak bardzo, że nie mogę bez Ciebie żyć.. Nella, ja .. Cię kocham. - popatrzył jej prosto w oczy.- Kocham Cię całym sercem, jesteś moim całym światem, wiesz? Ja nie chcę Cię stracić. Jesteś dla mnie absolutnie wszystkim!
- Ja także Cię kocham, Frodo. - odparła Lenora patrząc w jego śliczne, niebieskie oczy. - najchętniej zostałabym tu z Tobą, ale muszę dotrzymać słowa danego rodzicom...
- Pamiętaj o mnie, gdy już odejdziesz..- szepnął do niej Frodo- obiecaj, że się jeszcze spotkamy...
Lenora nic nie odpowiedziała, tylko pocałowała go w usta. Frodo też zaczął ją całować i teraz już nie dało się ich rozdzielić. Przytulili się do siebie jeszcze mocniej i całowali. Oboje byli naprawdę szczęśliwi. " Jeśli to sen, chcę żeby się nigdy w życiu nie skończył" - pomyślał Frodo. Delikatnie wziął swoją ukochaną na ręce, nie przestając jej całować. Wszedł z nią do swojego pokoju i położył na łóżku.
CZYTASZ
,,Remember me" - Frodo Baggins fanfiction
FanficFrodo, razem ze swoim wujkiem wiedzie spokojne życie w Shire . Pewnego dnia jednak wszystko się zmienia.. Frodo poznaje pewną, tajemniczą osobę, która... ZAKOŃCZONE