W takim stanie znaleźli ją Bilbo i Frodo, którzy wtedy byli na spacerze i akurat tamtędy przechodzili. Gdy tylko zobaczyli siedzącą na drodze, skuloną hobbitkę , od razu do niej podeszli.
- Przepraszam, czy wszystko w porządku?- zapytał Bilbo, widząc jej pobrudzoną i pokrwawioną sukienkę.
Frodo nic nie mówił , tylko przyjrzał się dokładnie tajemniczej hobbitce. Zauważył , że jest wykończona po długiej podróży. Na jej długich włosach o ślicznym, miodowym odcieniu pojawiło się trochę ziemi i kurzu, tak samo jak na sukience , która była także naznaczona krwią. Tajemnicza podróżniczka miała na ramieniu paskudną ranę.
- Czy wszystko w porządku? - powtórzył Bilbo.
-Tak, tak- szepnęła cicho.
- Chyba jednak nie, popatrz wujku, ona ma strasznie zranione ramię.- oznajmił Frodo
-Wiem o tym. Trzeba jej jakoś pomóc.
- odparł Bilbo. - przepraszam, jak się nazywasz? - zapytał, zwracając się znów do młodej hobbitki. Tym razem podniosła ona głowę i popatrzyła mu w oczy.
- Lenora- wyszeptała z trudem. Ramię bolało ją coraz bardziej.
- Wezmę Cię do swojego domu, dobrze? Widzę , że nie czujesz się najlepiej.
Lenora chciała zaprotestować , ale nawet nie miała siły.
- Ja pomogę - zaoferował się Frodo i delikatnie wziął ją na ręce. Zauważył , że jest naprawdę śliczna. Zrobiło mu się jej bardzo żal.
- Nie bój się , Lenorciu- szepnął jej do ucha - pomożemy Ci i poczujesz się dużo lepiej.
Niestety, nawet nie zdążyła mu odpowiedzieć.
- Wujku , ona zemdlała - zawołał przerażony Frodo - albo może..
- O nie, tak nie może być! - zawołał Bilbo - szybciej, mój chłopcze! Nie mamy ani chwili do stracenia!
CZYTASZ
,,Remember me" - Frodo Baggins fanfiction
FanficFrodo, razem ze swoim wujkiem wiedzie spokojne życie w Shire . Pewnego dnia jednak wszystko się zmienia.. Frodo poznaje pewną, tajemniczą osobę, która... ZAKOŃCZONE