JangMi sabah ışıkları odasının camından yüzüne yansırken duyduğu alarm sesine söverek yataktan kalktı.
Ayaklarını yere sürterek zar zor kendini banyoya atmayı başardı.
İşlerini hallettikten sonra mutfağa girip akşamdan hazırladığı sandviçini alıp evden çıktı. Okula her zaman erken giderdi. Sabah sessizlikte kitap okumayı ve resim çizmeyi seviyordu.
~
Okula vardığında San'ın erken gelmemiş olması için dua etti. San ile çocukluk arkadaşlarıydılar. San'ı seviyor olsa da San tam anlamıyla gürültücüydü. Evet moral düzeltmede son derece iyi olduğu kadar sabah huzur kaçırmakta da oldukça iyiydi.
Sınıfın boş olduğunu görüp derin bir nefes aldı. Kendisine mesaj atan sapık yüzünden son günlerde biraz paranoyak olmuştu. Etrafını sürekli kontrol ediyordu.O sırada koridorun karşısından pek de yakın olmadığı ama San ile oldukça yakın olan Wooyoung'un çığlığını duydu, pek de umursadığı söylemezdi. Ama sınıfa dalması ile bütün ilgisini oraya vermişti ayrıca arkasında gelen Yeosang'ı görmesiyle biraz affalamıştı. San'ın arkadaşları ile az da olsa sohbeti vardı ama Yeosang ile daha önce hiç konuşmamıştı. Aralarında her zaman garip bir soğukluk vardı ve Jangmi her zaman Yeosang'ın ondan nefret ettiğini düşünürdü.
Jangmi, Wooyoung aynı tempo ile çığlık atmaya devam ederken aradan sadece "Jangmi beni kurtar!" kelimesini seçebilmişti. Yeosang sessiz olması için Wooyoung'a bağırdığında Jangmi anlamlandıramadığı bu olayın sebebini sordu. Wooyoung sesini hiç kısmadan "Sanırım Yeosang, 'çok özel olan' eskiz defterini karıştırıp yorumladığım için bana biraz sinirlendi. Yeosang'ın "Biraz mi!" diye bağırışı Jangmi'yi bir miktar tırstırdı. Yeosang, Jangmi ile göz göze gelince sakinleşti ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Jangmi o an farkında olmadan "Resim mi çiziyorsun?" diye sordu. Yeosang bu ani soru ile afalladığında kafasını aşağı yukarı salladı
"Profesyonel değilim ama hobi olarak bir şeyler yapıyorum işte" diye cevapladı.
Wooyoung ise o sırasa ne olduğunu anlamamış sınıfın köşesine çökmüş kendini korumaya almıştı.Yeosang hiçbir şey demeden sınıfına gidip eskiz defterini topladı.
Jangmi o sırada Yeosang ile ilk defa konuşmuş olmanın mutluluğunu yaşarken aynı anda da Yeosang'ın onunla konuşmaktan kaçtığını düşündüğü için biraz üzgündü.Büyük sorun Jangmi'nin en başından beri kendini Yeosang'dan çekmiş olmasıydı.