-7-

441 52 5
                                    


  ilk teneffüste Seonghwa yanıma gelip ona kantinin nerede olduğunu göstermemi istemişti. Şu an da ikimiz de konuşmadan kantine yürüyorduk.

Kantine geldiğimizde resmen kaderimin oyunuymuşcasına Yeosang ile karşılaştık. Yeosang ani bir hareket ile yanımıza geliyorken, "İşlerim var gitmem gerek." dedim ve onun bir şey demesini beklemeden yanından ayrıldım.

-

Okulu olabildiğince sakin bir şekilde atlatıp eve geldiğimde kendimi kendimi yatağa atmıştım. Masamın üzerindeki telefonumdan gelen bildirim sesiyle yataktan kalktım. San falan yazdı sanırım.

Sapık kişisi mesaj atmıştı. Sahi aklımdan çıkmıştı o da.

*

ksyeoxxx: Yabancılarla konuşmak tercihin değildi diye hatırlıyorum?

jangrosemissi: yani?

ksyeoxxx: Bugün kantinde yani gelen şu 'aşırı yakışıklı' insan ile birlikteydin. Sen de mi öyle düşünüyorsun yoksa?

jangrosemissi: ne srğpwfpjsw kıskanmış olamazsın. Kantini göstermemi istedi ben de kırmadım. Ayrıca evet yakışıklı ama bilmiyorum benim tipim değil. Kendini beğenmiş birine benziyor.

ksyeoxxx: Öyledir o zaman tipinden belli. Ayrıca evet kıskandım üstünüze işeyip kantine ateşe vermek istedim.

jangrosemissi: Komik insansın. Bir de kendini bana göstersen daha iyi olur.

ksyeoxxx: Üzgünüm :/ ayrıca komik biri değilimdir.

(görüldü)


[night night] Kang YeoSangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin