6.

301 36 2
                                    

Aaaa a je tu další den ,pro mě to není nic zvláštního popravdě řečeno se divím že to ještě vůbec vnímám.

Po vykonání mích úloh jsem se na chvíli proletěl a pak už jenom čekal na to co mě potká dneska.
Z příjemného šlofíka mě vyrušili kroky přibližující se ke mně. Otevřel jsem jenom jedno oko abych zkontroloval co se děje, když tu náhle....u svatých míčů ... tohle mě málem zabilo. Okamžitě jsem otevřel obě oči a koukal se do tváře toho pro mě neznámého chlapce. Byla to jenom chvíle,ale  měl jsem pocit jakoby to trvala staletí , dívali jsme se jeden druhému do očí a tentokrát už jsem si byl jistý že se dívá přímo na mě. Byl jsem tím naprosto unesen jak tam nademnou stál a koukal na mě s tím největším úsměvem co jsem kdy v celém svém "životě"/ neživotě viděl.

,,Oh , ahoj jseš v pořádku?" Potichu se mě zeptal ,, Uhm , jo jsem- já....jenom spal" odmlčel jsem se na chvíli a stále nedokázal uvěřit že za mnou někdo přišel a mluví na mě.
,, Promiň mi to ,nechtěl jsem tě vzbudit" začal se omlouvat s lehkým studem ve tvářích. Pomalu jsem se vyhoupl do sedu a lehce těžce na něj stále zíral. Po nějaké trapné chvíli ticha opět promluvil. ,, Já jsem Hinata . Těší mě a ty?" Zatímco já trapně odpověděl jenom ,, Tobio " . Hinata se po uslyšení mého jména trochu pousmál a řekl ,, Už budu muset jít Tobio uvidíme se jindy" jen mi zamával a upaloval za stařenkou.

Ještě asi hodinu poté jsem stále seděl na stejném místě a omámeně koukal do dálky kde před už nějakou dobu zmizel ten tak zvaný Hinata. Popravdě jsem byl zmatený, nevěděl jsem jestli jsem rád nebo ne. Prostě jsem to moc nechápal tak jsem udělal své povinnosti a řekl si že se na to radši vyspím. Samozřejmě že nejenom před spánkem jsem viděl jeho obraz a v hlavě mi vířila jeho slova, ale ani ve spánku mi nedal klid.

Druhý den ráno jsem začínal konečně přemýšlet taky nad mojí reakcí na něj a jak jsem mu odpovídal.... bože musel jsem na něj působit jak úplný hlupák. A tak jsem se rozhodl na něj počkat a zeptat se ho taky na něco.
.
.
.
.
.
A já čekal.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pořád čekal.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Stále to nevzdával.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ale Hinata se druhý den neukázal.

Tak tady přidávám další díl. Doufám že se aspoň trochu líbil. Jinak se omlouvám že jsou díly tak krátké. Mějte hezký den.☺️🥰🥰

Strážce duší (kagehina) Kde žijí příběhy. Začni objevovat