12.

267 31 3
                                    

Další den.... Další sen.... Další špatnej konec , má to vůbec konec?....


Byl už večer, když se Kageyama trhnutím probral ze spánku. Byl to chladný večer a hodně pršelo zatímco jemu se honilo hlavou co se to právě stalo.
Že by další sen?opravdu to jsou jenom sny?
To nemůže posoudit ,protože vždy když se z nich probudí skoro hned je zapomíná, ale jako by vlastně uvnitř moc dobře věděl o čem jsou.
Radši se mu na to ani nechce myslet a protože věděl že už nejspíš jen tak neusne šel na střechu, kde se pohodlně usadit a nechával na sebe dopadat ledové kapky deště. Bylo to uklidňující a on v tu chvíli nemyslel na nic jiného, než na to jak se mu malé kapičky koulí po vlasech dolů na krk ,kde se slévali do malých proudů, které pokračovali dále dolů a nechávali za sebou vlhké cestičky a nakonec jejich putování skončilo když se dostaly k látce jeho kimona do kterého se vsákly.

Po udělání jeho večerní povinnosti při které byl promoklý na kost, ještě aby ne když seděl takovou dobu na dešti jako blázen, šel zpátky do svatyně s tím že se musí aspoň trošku vyspat. Zítra ho čeká další setkání všech členů a hlavně ho vyčkává dlouhá cesta s Tsukim.

Hm co asi dělá Hinata.... Byla poslední věc na co pomyslel než se znovu odebral do říše snů.

Moc se omlouvám dneska kratší než jindy a to jakože už takhle je mám dost krátké😅. Doufám že když mám prázdniny tak si najdu víc času na psaní. Zatím pa😘☺️

(Ps: za chyby se moc omlouvám a jakože jich tam nejspíš bude dost.)

Strážce duší (kagehina) Kde žijí příběhy. Začni objevovat