Part 2~"Kingdom??"

614 27 0
                                    

Di kelas 3 Cerdik...
"Baiklah semua jangan bising"kata seorang lelaki dan masuklah 6 orang jejaka.
"Cikgu pergi meeting korang sila diam.Kalau tak huhh korang tahu2 jelah yee"kata seorang lelaki lagi.

Erin terus meletakkan kepalanya di meja.Bosannn..Hari pertama sekolah pun bosan.Haihh.

Bukkk
"Ehh"Aku mengangkat kepala.Laa pensil case aku jatuhlah pulak.Aku turun lalu mengcakung mengambil kesemua pen dan benda apa jelah yang ada kat pensil case aku.

"Huhhh padan muka kau"kata seseorang.Aku apa lagi pandang lah.Cehh Ayu.Entah apa masalah Ayu tu tak suka betul dia tengok aku.Dari hari pertama lagi.

Aku juat ignore je.Paling menyedihkan aku pandang muka dia kosong je.Takde mood.

Aku bangun setelah selesai mengambil semua pen aku yang berterabur tadi.Kali ni buku aku pulak dia jatuh kan.Aku ambil je .Sabar...Erin sabar.Kalau aku hilang sabar nanti habis kau Ayu.

Dia menjatuhkan lagi beg aku.Kali ni aku betul2 dah hilang kesabaran.Aku menjatuhkan semua barang yang ada di meja aku.

"Puas hati kau.Nak aku jatuhkan apa lagi.Meja??Kerusi??Kau ni kenapa tak boleh ke tak kacau hidup aku dalam masa sehari.Semak giler muka kau.Nama je Ayu tapi perangai macam setan baik panggil setan je nama kau."

Aku melihat dia menunduk.Padan muka kau..Aku tersenyum sinis.
Aku mengutip semula barang2 yang aku jatuhkan tadi.Kisah apa aku orang pandang aku.

Ada satu tangan yang menolong aku.Aku memandang ke arah pemilik tangan tersebut.

"Thanksss"
Aku pun duduk lagi.Malas nak pandang depan buat sakit hati je.

6 Royal Princess👰(Completed)Where stories live. Discover now