Sekarang kami semua berada di ruang tamu.Menonton apa.Menonton cerita kartun Doraemon.Hehehe macam budak2kan.Orang besar ada jugak yang tengok ok ape.
"Haa sini rupanya Princess-princess bonda.Ni bonda nak cakap sikit ni"
Kami semua ke arah bonda yang duduk di satu sofa yang panjang."Ape bonda""Ni haa bonda dah tukarkan sekolah kamu esok dah boleh sekolah.Barang2 bonda dah sediakan"
"Ohhh yeke.Kitaorang ok je bonda kalau itu yang terbaik"balas Erin.Sungguh dia bahagia mendapat ibu angkat yang begitu baik."Dah jom pergi tidur esok dah nak bangun awal haaa"kata bonda
"Weiii korang aku nak gi dapur nak ambil kek cheese.Bye"kata Erin kepada adik-adik nya yang lain.
"ok"Author skip part masuk kelas tu ehh.Malas lah Author nak tulis.Sorry ehh.
Keesokannya....
Kami sudah pun mulai bersekolah.Sekolah sini boleh lah."Weiii weiii korang ni korang ada dengar tak pasal 6 jejaka hots kat sekolah ni"kata Melly sambil melompat-lompat macam kanak-kanak ribena pulak aku tengok budak sorang ni.
"Ohhh ye ke.So what they name?"tanya Thia pulak"Airell Farriz,Karl Zarren,Arzein Fikri,Mikael Arif,Shafiq Azri and Fikal Asham.Diaorang ni pun asal keturunan diraja jugak"terang Melly
"Oooo"itu sahaja yang diungkapkan kami.Kami ni tak pernah bercinta maklum lah asyik kena buli,hina je kan.Kringgggg.......
"Yeayyy pulang pun."jerit Eri tiba2.
Pappp
"Aduihhh sakitlah Tasya"adu Eri sambil mengosok kepalanya yang di pappp Tasya tadi.
"Tulahh kau.Kalau nak jerit pergi blahh sana ni kat telinga aku pulak.Boleh pekak silap hari bulan aku ni"marah Tasya
"Hehehe....Sorry....sorry"Eri tersengih sambil mengaru kepalanya yang tidak gatalTasya menjulingkan mata."Dah jom pulang nanti bonda risau"
Mereka berenam pun berjalan ke arah stesen bas yang memang sudah tersedia di situ. Dan semasa mereka melimpas tempat parking motor ada 6 orang lelaki berada di situ.
"Pewittt!!!Cantik gilerrr"kata seorang lelaki
Erin,Eri,Tasya,Thia,Melia dan Melly memandang ke arah suara tersebut.
6 lelaki tersebut mendekati mereka."Korang nak pe?Jangan datang dekat."
Kata Erin kasar
"Woww chill sayang jangan marah-marah."
"Banyak ahhh kau punya chill.Bab*ah kau"hambur Thia marah.
"Korang datang dekat kitaorang jerit."ugut Melly
"Takde orang kat sayang just relax kita do slow slow ye"Mereka mengundur beberapa langkah sehingga rasa terlanggar orang mereka memandang ke belakang.Rupanya Airell,Karl,Fikri,Arif,Azri dan Fikal.Mereka berenam bersembunyi di belakang mereka.
"Kenapa ni?"tanya Airell
"Dia....diaorang nak sentuh kitaorang"balas Erin
Azrell merengus kasar.
"Woiii bro asal ni main kasar dengan perempuan ni?"
"Asal??Korang nak ke?Kalau nak kita boleh kongsi"kata lelaki itu tadi"Buat ape nak kongsi kalau diaorang dah jadi milik kitaorang.Diaorang semua tu GF kitaorang."kata Fikri
Erin,Eri,Tasha,Thia,Melia dan Melly tergamam.Wajah mereka berenam'Bila masa?'
Selepas habis pergaduhan antara The Fire dan geng lelaki tak guna tu geng sampah tu dah blah.
"Korang ok?"tanya Karl
"Kitaorang ok thanks"ucap Eri sambil tersenyum
"Baguslah"jawab Azri
"Kitaorang balik dulu ehhh and thanks sekali lagi."kata Melia
"Hati-hati"kata Fikal
Mereka pun menggangguk