Erin hanya memandang Airell yang sedang duduk bersama si Victoria tu.Lama pulak aku tak tengok minah sotong tu.Aku pelik dengan Airell sebab dia ok je si Victoria tu asyik pegang lengan dia.Aku geram betul ishhh.
"E.rmmm Erin kau jangan lah ambil hati dengan Airell ehhh" kata Karl
Sekarang aku tengah duduk dengan geng Airell cuma Airell tu je yang duduk dengan si minah tu."Macam mane aku tak ambil hati??Suami aku sedang bersweet muit depan aku..."ujar sambil menjeling mereka berlima
"Ok.Ok jangan jeling kitaorang macam tu seram aku"ujar FikalErin terus melihat Airell dan Victoria.Masih bersweet muit.Siap berketawa bagai.Aku tak tahan ni.Aku berdiri lalu menarik begku dengan kasar.
"Weiii Erin kau nak pergi mane??"tanya Azri.Mereka berlima terus berdiri sama.
"Nak pulang"ujarnya selamba
"Tapi sape hantar kau pulang??"
Tanya Fikri
"Korang tengok tak yang aku pagi tadi alone.Jadi kemungkinan balik pun aku alone""Ehhh baik kitaorang hantar.Kau tahu tak yang kitaorang ni risaukan kau"ujar Arif
"Ohh thanks ehh korang risaukan aku."
Erin terus pergi tetapi mereka berlima menghalang jalan Erin.Erin terus mengembungkan pipi"Ishhh yelah2 korang hantar"rugut Erin
******
Dah 3 hari dah Airell dingin dengan aku.Nak je aku menangis sekarang ni.Boleh pulak dia tinggalkan aku sorang2 kat rumah kitaorang.Aku termenung di beranda bilikku.Asal aku rasa tak sedap hati ni.Jangan jadi ape2 sudahlah.Aku mengecilkan mata.Ehhh ada orang.Tapi aku tak kenal sape.Kelihatan 3 orang lelaki tersebut masuk ke dalam rumah aku.Aku cemas terus mengunci pintu beranda dan bilik aku.
Aku mengambil phoneku lalu berlalu ke bilik mandi.Aku call Airell.
'Tut...Tut...'
"Airell jawablah"aku gelisah
Dan panggilan tersambung.
"Airell please pulang ke rumah sekarang...Ada orang masuk ke sini.Saya tak kenal siapa"
"Hahhh!!!Ok ok aku datang sekarang.Sayang kat mane sekarang ni??"Rindu betul aku dengar dia panggil aku sayang.
"Kat dalam tandas"
"Ok stay there.Hati2 kat tandas tu nanti terjatuh"
"Ok"
Panggilan pun tamat.