Aku mengigit kuku aku sendiri.Aku terdengar suara pintu.Takkan diaorang pecahkan pintu tu.Aku semakin gelisah.Aku menutup mulutku agar tidak membuat bunyi apa2.
"Weiii aku rasa ada orang kat tandas ni sebab tandas ni lah berkunci"kedengaran salah seorang suara lelaki tersebut
Pranggg
Aku menutup mataku."Ehhh ada perempuanlah kat sini"ujar lelaki tersebut
3 orang lelaki tadi memandang Erin atas bawah."Weiii cantik giler perempuan ni.Tengok body dia"kata salah seorang daripada tiga lelaki tadi.Lelaki tadi terus membawa Erin keluar dari tandas.Erin meronta minta dilepaskan.Erin terus ditolak ke katil.
"Weiii korang dua keluar dulu nanti kalau aku dah puas aku panggil korang"ujar lelaki tadi
"Ok"
Kedua dari mereka keluar."Sayang buka baju sayang"ujar lelaki tadi.
Gilerrr ah diaorang ni.Nak aku buka baju aku sendiri cehhh jangan harap.
"Aku tak nak"
Lelaki tadi terus mengoyakkan baju Erin sehingga badan Erin terlihat sedikit.Erin masih lagi meronta.Lelaki tadi terus memegang tangan Erin lalu membaringkannya.Lelaki tadi menyembamkan mukanya ke arah leher Erin.Erin merasa lehernya sudah digigit lelaki tersebut.Lelaki tadi ingin mencium bibir milik Erin.
'Buk'Lelaki tersebut tersungkur ke lantai.Kelihatan Airell yang seperti menahan marah.Huhuhu seram.Erin menarik selimut untuk menutup dirinya yang separuh tidak berbaju itu.
Erin melihat lagi ke luar rupanya geng Airell pun sama bertumbuk dengan dua lelaki kat luar tu.
"Kau sape hahh??"aku melihat lagi situasi Airell dan lelaki yang hampir merogol aku tadi.
"Aku suami dia bodoh"ujarnya lalu memberi satu tumbukan tepat di muka lelaki itu sehingga lelaki itu pengsan.Airell ke arah Erin yang sedang berbalut dengan selimut.
"Sayang.Sayang ok tak?"tanya Airell risau
"Sayang ok.Tapi Biey...."kata ku apabila melihst mukanya ada lebam
"No no it ok.Kalau sayang ok biey ok"
Aku hanya tersenyumAirell memandang isterinya lena tidur di atas pehanya.Dia mengusap rambut isterinya perlahan.
"Hampir2 je tadi"
"Kan.Kesian Erin"Airell memandang sekilas ke arah leher Erin.Rasa sakit hati dia pula apabila lelaki lain telah meninggalkan kesan lovebite di leher isterinya.
"Aishhh nak je aku bunuh lelaki tu tadi"kata Airell tiba2.Mereka melihat seram ke arah Airell
"Ape??Dia dah sentuh pun Erin tengok kat leher dia"
Semua mata memandang ke arah leher Erin
"Ohhh"mereka menggangguk faham.Memang patut pun marah kan.