Part 3~"Erin,Eri,Tasya Room"

611 28 0
                                    

"Weiii gengs asal kita kena panggil ke sini.Bukan nye kita ada buat salah pun.Kalau pasal kemarin pandai2 aku berjawab"
"Entah ahh aku pun pelik"kata Eri
"Ehhh jap tu bukan Permaisuri Sara ke?"kata Tasya
"Mane mane"
"Tuuu"

Kami berdiri dan menunduk hormat kepada Permaisuri Sara.

"Ehh takpe2 duduk ye semua"kata Permaisuri Sara sambil tersenyum
"Baiklah sekarang ni Sara nak cakap sesuatu.Kamu berenam akan Sara jadikan anak angkat.Jangan risau family korang dah tahu hal ni dan mereka dah setuju."
"Tapi...Tapi..."

"Jangan risau saya akan jaga kamu semua dengan baik yee"
Kami berenam menggangguk.
"Jadi mulai sekarang panggil Permaisuri Bonda yee anggap macam ibu sendiri yee.Sekarang ni jom balik ke istana semua tengah tunggu sekarang ni"
Kami menggangguk lagi.

Di Istana....
"Selamat datang ke Crystal Kingdom"kata seorang pengawal.
"Terima kasih"kami berenam tersenyum

"Wina...Winaaa!!!"
"Ye Permaisuri..."
"Ni tunjukkan mereka bilik mereka.Harap2 korang suka bilik korang yee"
"Terima kasih bonda"

Kami semua beralih ke Wina.
"Ohhh lupa pulak.Nama Akak Erwina boleh panggil Kak Wina je"Kata Wina
"Haii.Saya Erinna Iyrene boleh panggil Erin je.""Saya pulak Ferissa Dian boleh panggil boleh panggil Eri je.""Nama saya Natasya Amanda boleh panggil Tasya je""Nama saya Thia Cindy panggil Thia je""Nama saya Farah Amelia panggil Melia je""Nama saya Jessica Mellyna panggil Melly je"

"oooo.Jom Akak tunjukkan bilik kamu orang ye"
Kami berjalan ke pintu berwarna putih memang semua pintu warna putih pun.Kami masuk ke bilik itu warna purple campur biru laut.

Erinna Iyrene Room
"Ni bilik Erin ye and tangga kat atas tu Erin sendiri boleh tengok."
"Terima kasih Akak"

Erin mula naik ke atas tangga yang ditunjuk oleh Wina tadi.Dia membuka pintu tersebut.Membutang luas mata dia.

"Ohhh my godd.Adakah aku bermimpi"kataku sendirian.
Dalam bilik tu ada sebuah bilik dance pratice cun2 aku ni suka menari.Memang bilik ni yang terbaik.

Ferissa Dian Room
"Ni pula bilik Eri."
Bilik Eri berwarna Biru campur hitam.Mestilah bilik ni memang memenuhi citarasa nya.

"Haaaa Eri tengok tangga tu.Eri boleh tengok apa yang kat atas tu yee."
"Terima kasih akak"

Selepas kelibat Wina hilang Eri mula ke arah tangga yang ditunjuk oleh Wina.Naik...naik....naik

Aku membuka pintu bilik itu.Seperti mana reaksi Erin tadi macam tu lah reaksi aku.Korang percaya atau tak apa yang aku lihat dalam ni baju guys BAJU!!!Aku ni pantang tengok baju baju yang cantik2 tau.

"My dreams come true now"

Natasya Amanda Room
"Tasya this is your room now"
"Cantik.Thanks Akak"
Wina menggangguk.
"Sama macam Eri dan Erin tadi Tasya pun ada jugak macam diaorang pergi tengok lah ye"

Aku sempat melihat bilik ni Hmm Not bad sama macam cita rasa aku lah.Warna bilik ungu.

Sekarang bilik atas yang aku belum terjah masuk.Bilik Atas.
Aku masuk ke sebuah bilik itu.Ternganga mulut aku.Bilik Game...
Macam tahu-tahu je bonda ni aku memang minat main game.Aku tersenyum hari yang paling membahagiakan.

6 Royal Princess👰(Completed)Where stories live. Discover now