"Arrell?"Airell melihat anaknya yang sedang bermasam muka dengannya.
"Arrell merajuk dengan daddy ye?"
Arrell tidak membalas sebaliknya memandang ke arah lain."Ok.Ok macam ni Arrell nak pape tak??Nanti daddy bagi"
Arrell terus memalingkan mukanya ke arah daddynya
"Betul??"
Airell menggangguk.
Airell terus mendukung Arrell.Arrell mengetuk dahunya dengan jari seperti berfikir."Haaa.Arrell dah teringin sangat nak benda ni."
"Ape??"
"Arrell nak adik.Boleh tak??"
"Haaa.Yang tu kena tanya mummy dulu ehhh"Arrell menggangguk.
"Jom pergi tanya mummy"
Arrell berlari ke arah mummy yang sedang mengemas rumah.
"Tengku Arrell Qarriz!!Kan mummy dah kata jangan lari"marah Erin
"Sorry mummy lupa pulak.Ok.Ok lepas ni Arrell akan sentiasa ingat ehhh.Mummy janganlah marah"petah sahaja budak berumur 3 tahun itu bercakap"Ok.Arrell nak ape sampai berlari ni??"
"Arrell nak minta something boleh tak??"
"Ape dia??"
"Ermm tadi daddy ada tanya nak ape"
"Jadi??Arrell nak ape??"soal Erin"Ermmm Arrell cakap nak adik.Boleh kan??"
Terbatuk2 Erin mendengar jawapan anaknya itu.
"Uhuk..Uhuk"
"Tak boleh ke mummy.Ermm"ujar Arrell dengan nada sedih mukanya pula dibuat sedih."Er...ermmm...Arrell betul2 nak ke?"
Arrell menggangguk lalu matanya pula dibuat seperti puppy eyes.
"Ok.ok"
"Yeahhh!!!Thanks mummy"******
Erin merenggangkan badannya akibat penat.Dia ada jugak terfikir permintaan Arrell tadi.Kesian pulak dia kat Arrell takde kawan.Erin memandang ke arah suaminya."Sayang...."
"Hmmm"
"Arrell tadi ada minta sesuatu tak??"
"Ada"
Airell tersenyum memandang isterinya.
"So...sayang ok tak??""Sayang ok je.Bila difikirkan balik kesian pulak tengok Arrell takde kawan"
"Kan"
"So jom..."
Mengerut dahi Erin.
"Jom?Pergi mane??"
"Buat adik untuk Arrell"kata Airell selambaErin terus membulatkan mata.Oh no...Habis lah kau Erin.Kena tidur lewatlah pulak.Huwaaa mama,papa tolong Lyrene.