Uzanmış olduğum soğuk zeminde ellerimi kenetleyip gözlerimi kapattım. Yorulmuştum çatışmadan sonra bir süre kafa dinlemek ve izimi kaybettirmek için terk edilmiş olan bu köyde bir eve sığındım öylece yerde yatıyordum. Yine yapmıştım yine onlarca insanı öldürmüştüm. Eğer mafya olmasaydı şuan yetimhane beni çoktan kapıya koymuştu ve sokaklarda gezip ölümü bekliyor olurdum. Bir bakıma mafya ya borçluydum ve borcumu ödemek için işimi en iyi şekilde yapmaya çalışıyordum.
Aklımdaki düşünceleri bir kenara bırakıp gitmem gerektiğine karar verdim yaralanmıştım bu yüzden kan kaybediyordum , seni işe yaramaz kalk ve üsse yürü ölüp kalma şurada , diye geçirdim içimden. Ani bir hareketle kalkınca karnımdaki acı büyüdü ve istemsiz bir inleme çıkardım.
Aslında komik bir sesti , Aptal orgazm olmuş gibi sesler çıkarmasana , sesli bir kahkaha attım yürümeye başladım.~birkaç saat sonra~
"Siktir. Pezvenk bastırmasana ananı bellicem şimdi. A-ah!"
"Bastırmıyorum gerizekalı ben mi istedim parazit mafyasının özel doktoru olmayı. Resmen oyuk açmışlar karnına. "
"İstemiyor isen seni şurada öldürebilirim. "
deyip belimde bulunan silahı çıkardım ağzımdaki alaycı gülüşle. Gülüşüm bir anda yerini inlemelere bıraktı. Normal bir hayatım olsaydı eğer nasıl olurdu , diye geçirdim içimden.
***
Yatmakta olduğum yatağımdan ayı seyediyordum odama giren tek ışık onun teselli edercesine uzanan ışığıydı. Elimi karnıma götürdüm yaram biraz olsa da daha az acıyordu. Saçlarımı geriye attım ve uyumaya çalışırken telefonuma gelen mesajla irkildim
{1 yeni mesaj }
Emirler :çabuk o evden çık
Shi-san :neler oluyor!?
Emirler :seni yakalamaya çalışıyorlar bizim adamlardan biri ötmüş.
Shi-san :tamam anlaşıldı.
Hain , diye geçirdim içimden ve apar topar t-shirt'ümü üzerime geçirip silahlarımı da belime takıp evden dikkatlice çıktım "lanet olsun "dedim. Motorsikletimin anahtarını evde unutmuştum. Geri gelip anahtarımı aldım dikkatlice tekrar dışarı çıktım motoruma bindim. Binerken karnımdaki yara sızlayınca acıyla inledim , birinin duyup duymadığına baktım kimse yoktu.
***
"n-ne oldu b-bana"
"Fena şekilde kaza yaptın. Dua et destek birliklerimiz yakındaydı. Seni güç bela kurtardık. "
"Her yerim a-ağrıyor"
"Tabi ağrır biraz dinlen. Patron seni görmeye geldi. "
"t-tamam"
Her yerim ağrıyordu ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum en son son hız motor sürüyordum ve omzuma bir kurşun yemiştim sonrası ise karanlık muhtemelen motor kontrolden çıktı ve bir süre yerde sürüklendikten sonra bayılmış olmalıydım. Hisa-san(mafya nın doktoru) sayesinde kurtulmuştum. Beni orada bırkabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!FARKLI!
Altele!DİKKAT! # smut ve yaoi içerir # !!Sevmeyenler defolabilir!! Shigeo ve Aito'nun farklı olan. yaşamları onları bir araya getirmiştir.♡♡