Sadece biraz geriye

20 3 0
                                    

Etrafa bakınıyordu. Sessizce uyanmış olan Shigeo gizlice yetimhanenin deposuna sızıcaktı. Karnı açdı ,  yetimhanedeki anneleri  ona ceza vermişti (çoğu yetimhane de çalışan kadın hizmetlilere çocuklar anne der) . Tüm gün kalınca ise aklındaki gece depoya girme planı ile  ayakta kalabilmişti. Beş yaşındaki küçük bedeni bu kadar açlığa dayanamamıştı. Sessizce kalkıp etrafa bakındı. Ve depoya doğru ilerlemeye başladı. Depo zemin katta bulunmalıydı. Yavaşça yaklaştı , kapıyı büyük bir özenle , özellikle ses çıkmasın diye , yavaşça açtı. Şuan sadece o ve birkaç güvenlik görevlisi ayaktaydı. Koridorda usulca ve aceleci hareketlerle koşmaya başladı. Yaklaşıyordu , burnuna dünden kalmış bayat ekmek ve birkaç baharat kokusu gelinceye kadar koştu. Karnı guruldadı bir anda. Minicik bedeni adeta kuru bir ağaç gibi çelimsizdi. Çoğu davranışı için dayak yer ve hor görülür canavar dolabına kapatılırdı. Bu ismi ona çocuklar vermişti. Canavar dolabı denmesinin sebebi yetimhanenin müdürü yaramazlık yapan çocuklara önce dayak atıp sonra bu karanlık dolaba kapattığı içindir. Depo nun kapısını yavaşça araladı. İşte yemeği oradaydı , birkaç kuru ekmek ve geçen ayki reçeller. Yere oturup yemeye başladı. Ta ki küçük midesi dolana kadar. Ayağa kalktı ve geri yatmak için yatakhaneye geri döndü.

***

"Hey Shi-san müdür seni çağırıyor."

"Evet yine her ne yaptıysa. Boşver şu eziği gidip futbol oynayalım. "

"Aynen sonra görüşürüz Shii~
Canavar dolabı seni bekliyor. "

Küçük Shigeo müdürün odasına doğru gider. Kapıyı tıklayıp içeri girer.

"Dün gece ziyafet vardı galiba. Ne kötü beni davet etmedin. "

"Özür dilerim ben sadece çok aç-"

"Kes sesini seni küçük kaltak. Depoya ne hadle girersin.
Sen gerçekten iflah olmazsın."

"Lütfen hayır!! Baba yapma özür dilerim affet beni !! "

İnsafsız müdür Shigeo'yu kolunda tutup sürüklemeye başlar. (Müdüre baba demesinin sebebi yetimhanedeki çocuklar müdürlerini babaları olarak bilirler.) Müdür Shigeo'yu bir odaya getirir. Kapıyı kilitler ve Shigeo'yu çıkardığı kemerle dövmeye başlar.
Minicik bedeniyle dayanmaya çalışan Shigeo bir süre sonra bayılır.

***

Uyandığına kendisini yetimhanenin dış kapısının önünde yatarken bulur müdür onu atmıştı. Ama şimdi ne olucaktı  sokaklarda mı yaşayacaktı. Hem üstü başı yara bere içindeydi. Her yeri ağrıyordu ve açtı.

!FARKLI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin