Saatlerdir Tyuoshi huzurlu bir biçimde yatıyordu. Bende yanında oturmuş onu izliyordum. Sanırım hayatında yaşadığı olaylar onu travma aşamasına getirmişti. Çok yorgun ve bedeni yaralarla doluydu. O değerli bir arkadaşdı , bu yüzden onu kaybetmemeliydim. Bir şekilde ona yardım edip onu buradan çıkarmalıydım. Benim de kaçmam gerekiyordu. Yavaş yavaş gözlerini araladı.
"Üzgünüm ben. Şey. Sadece-"
"Önemli değil. İlk defa senin bu yanını gördüm. Çok tuhaftı. "
"Unutmaz isen yüzün elimle bir müzakere düzenleyecek!! "
"Tamam tamam. Unuttum bile. Şimdi daha büyük bir sorunumuzvar. "
"Yine ne? "
"Kaçmamız lazım! "
"HA-HAH AH !!"
"GÜLMESENE !!"
"Hani benden korkuyordun. "
"Az önce kedi gibi kucağımda uyurken sana karşı olan korkumu kaybettim. "
Ani bir yumruk yedim. Shigeo sinirle yüzüme neredeyse beş tonluk kuvvet uyguladı.
"A-ANANI SS-"
"UNUT DEMİŞTİM!!!"
"Tamaaam!! Şimdi sus ve dinle. "
Hiç olmadığım kadar ciddi olarak bir plan yapmamız gerektiğini ve nasıl buradan kaçabileceğimizi tartışmaya başladık.
"Bence camdan kaçabiliriz."
"Aptal çıktıktan sonra camı kapatamayız bu yüzden bizi en fazla 15 dakika sonra bulurlar. Hem kontrol saati yaklaşıyor beni kelepçelesen iyi edersin. "
"Bak ne diyeceğim. Kontrol saatinde seni tuvalete götüreyim. Sonra polisleri etkisiz hale getirmen gerek. Daha sonra kaçarız. "
"Tamam. Emirler anlaşıldı! "
"Ne emiri lan!"
"Afedersin. Alışkanlık. "
"Bunu daha sonra konuşacağım seninle. "
Kapı çaldı. Polisler kontrol için gelmişlerdi. Üç kişiydiler Shigeo nun bunları alt etmesi imkansızdı ama denemeye değerdi.
"Onu tuvalete götürmem gerek. "
Ve kelepçelerini çözdüm bileğinden kavrayıp götürmeye başladım. Her şey tam planladığımız gibiydi ta ki polis
"Onunla beraber girmiyor musun?"
diyene kadar.
"hayır insanların kişisel hakları olduğuna inanıyorum. "
"O bir katil çıkabilir. Kaçmaması gerek. "
"ama o-"
"Elimizden kaçıramayız!! Sen girmezsen ben girerim. "
"Ama-"
"Tamam. Bana uyar sonuçta ben çok fazla sapık gördüm. Yani insanda utanma yoksa hele de bir polis olarak!haklarımı görmezden gelemezsiniz değilmi? "
"Tyuoshi! Kes senini sen suçlusun konuşmaya hakkın yok. "
"OooO demek öyle Bay Aito. "
"Iııı evet sus *yalvarırcasına*"
"Sorun yok onunla tuvalete girebilirim!*ima ederek*"
"Tamam buyurun memur bey. "
Tyuoshi ile birlikte tuvalete yöneldiler. Bir dakika -ler mi?
Diğer iki polis ile birlikte içeri girdiler!! Olamaz başaramayacaktık. Birkaç dakika süren amansız sessizlik bir anda yerini kaos bağırışlarına bıraktı. Bağırışma sesleri duyuldu. Bir şeyler yapmam gerekiyordu. Diğer polis de aceleyle tuvalete girdi. Resmen boğuşma sesleri geliyordu. Bir ses duydum."KAPIYI TUT SARIŞIN PİÇ!!"
Bana ne dedimişti o az önce!! Kapıya doğru atıldım ve kapıyı tutmaya başladım. Birkaç dakikanın ardından bir sessizlik oldu ve kapı tıklandı. Yavaşça açtım. Tyuoshi karşımda sapasağlam duruyordu. Aceleyle konuşmaya başladı.
"Çabuk şu kıyafetleri giy!"
"Adamların yeleklerini mi giyeceğiz? "
"Evet güvenlik kameralarına yakalanmak istemezsin değil mi ?
Bu şapkayı da tak. "dedi ve kafama şapkayı geçirdi. Kafamdaki asıl soru ise bu Tyuoshi denilen adam kimdi?
.
Çok sert biri
.
Çok iyi dövüşüyor
.
Kaçalım
.
Başardık
.
Peki ya
.
Şimdi
.
Şimdi ne olacak ?
.
Yollarımız
.
Ayrılıyor mu?
.
.
.
...
Bir bölümün daha sonuna geldik
Her gün yeni bölümle karşınızdayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!FARKLI!
Acak!DİKKAT! # smut ve yaoi içerir # !!Sevmeyenler defolabilir!! Shigeo ve Aito'nun farklı olan. yaşamları onları bir araya getirmiştir.♡♡