bil ki

11 2 0
                                    

(Yaklaşık 3-4 sene öncesi Shigeo ve birliği katıldığı bir görevde Akane adlı  psikopat bir adamın silahlı örgütü tarafından esir alınır. Şuan ise eski bir bodrum katında onu tutmaktadırlar. Akane ise karşısında druyordur. )

___________________________________

!!Uyarı aşırı derecede multi mega ultra falan filan smut bulunur!!
___________________________________

"Seni sikeceğim!Duydun mu beni buradan kurtulur kutulmaz senin cesedini sikeceğim!!"

"Kendini tutsan iyi edersin. "

"Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun. Ben seni serçe parmağımla bile öldürebilirim. "

Akane gelir ve Shigeo'ya doğru eğilir.

"Sssshhhhh! Kızınca çok sexi oluyorsun. Hah!"

"Sen sapık orospusu piçin tekisin!!"

"Nereden anladın ? Tüh oysa belli etmemek için elimden geleni yapmıştım. "

"BANA NE YAPACAKSIN!!"

"Sadece seni esir almıştık ama esirimizin bu kadar yakışıklı olacağı aklıma gelmezdi. O yüzden  seninle biraz eğ- "

"ASLA ! HAYIR !BANA DOKUNMA!!"

Akane biraz daha yaklaştı

"HAYIR ! BU KABUL EDİLEMEZ!!"

"Ah! Çıkardığın inleme seslerini zevkle dinleyeceğim! "

"SENİ GEBERTECEĞİM!
AKANEEE!  "

Akane Shigeo'nun çok ateşli olduğunu düşünmekteydi. Onu kesinlikle becerecekti. Ne olursa olsun ! Onu iyice bağladı ve yere attı.

"Seni orospu! "

"Ama rahat durmazsan canını biraz yakacağım. "

"Ne yapıyorsun? ! Agh! "

Akane pantolonumun üzerinden  erkekligimi okşamaya başladı. Kendimi savunmak zorundaydım. Ama yaptığı bu olay beni resmen yok ediyordu. Zevk alıyordum ama bu bir işkenceydi.  Ölmek istiyordum.

"Agh! A-Aka-ne !"

"Sakin ol tatlım. Dahası var sen hemen mi geleceksin ?"

"B-ben b-  Agh! Bakirim !"

"OooO bu benim için iyiye işaret  senin için katlanılmaz bir işkence değil mi ?"

Eğilip kulağıma fısıldadı. Ürperirken kendimden geçiyordum.

"Galiba seni sikeceğim! "

Bunu bana demiş olamazdı. Elleri beni serbest bıraktı. Bir anlık olsa da durmuştu. Rahatlamıştım en azından ben gelmeden kendime gelebilmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

!FARKLI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin