Yüzümdeki bandajlar beni rahatsız ediyordu. Yaralarınmın iyileşip iyileşmediğine bakmak için bandajı çekiştirip bakıyordum.
"Hey yaralarınla oynamayı kes Tyuoshi! "
"Bana ne yapacağımı söyleyemezsin! Seni aptal ilgi meraklısı! "
"İltifatın için teşekkürler. Yemek yemeyecek misin?
Kaç gündür sadece su içiyorsun. Böyle karın doymaz. ""Doyduğumu kim söyledi. "
"O zaman YE ŞU YEMEĞİ !!"
"BANA BAĞIRMA !"
ona doğru atıldım. O küçük boğazını sıkmak istiyordum. Ama elimdeki kelepçe yüzünden geri oturduğum yatağa düşmek zorunda kaldım. Suçlu olduğum ispatlanana kadar ev hapsi uygulanacaktı. Ve ben bu sarışın piç'in evinde kalmak zorundaydım.
"Şanslıydım. "
"Bence de yoksa şuana kadar seni öldürüp cesedinle binbir fantezi yaşıyor olurdum. "
"Korkmalı mıyım? "
"Evet."
"Neyse tamam. Tuvalet ihtiyacın olursa haber ver. "
"Tuvaletim var. "
"Ne çabuk. Kendini tatmin etmek için mi böyle yapıyorsun. Tamam polisleri çağırıyorum. "
"Sen götürebilirsin. Seni ısıracak değilim. "
"Iııı şey. Neden şeytanla anlaşma yapıyor gibi hissediyorum. Olmaz sana güvenemem hem kelepçenin anahtarları bende değil. "
"Altıma yaparsam temizlersin. "
"NE SENİ PİSLİK !! İĞRENÇSİN"
"Anahtarların sende olduğunu biliyorum. Sadece benden korktuğun için polisleri çağıracaksın. Hem adamlar gece gündüz kapıda nöbet tutuyor nasıl kaçabilirim ki !!!"
"Az önce beni boğmaya çalışıyordun!!"
"Evet. "
"Kabul ediyor bide !!"
"Ben dürüst bir insanım. Ve altıma etmek üzereyim. Bu baskıyla sana saldıramam zaten. Söz veriyorum."
"TAMAM BE !!"
Sarışın piç Aito kelepçelerin anahtarını çıkardı ve yavaşça yaklaştı.
"Yemin ediyorum bana zarar verirsen ahirette ağzına sıçarım. "
Benim ahiretim yanmıştı zaten. Cehennem ağzı sulanmış bir biçimde beni bekliyordu. Siyah bir kağıda yazı yazamazsın değil mi?
Kelepçenin kilidini açıp beni serbest bıraktı. Elimi ovdum acıyordu. Koşmaya başladım.
"Hey olamaz ! Söz vermiştin "
"Altıma yapmak üzereyim!!"
"Korktum lan!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!FARKLI!
Random!DİKKAT! # smut ve yaoi içerir # !!Sevmeyenler defolabilir!! Shigeo ve Aito'nun farklı olan. yaşamları onları bir araya getirmiştir.♡♡