"Ha-hah"
"Gülmesene Aito! Seni aptal olamaz mı neden inanmıyorsun? "
"Ama söylediğin şey çok komik Sani-san. Gerçekten şu polisiye romanlarda olan mafya babalarına inanıyor musun? "
"Bıçak kemiğe dayanınca anlayacaksın heralde"
"Laflara bak. Hey Sani-san yoksa mafyadan mısın Ha-hah! !"
"Tanrı şahidim olsun seni çok pis beceririm. "
"~Saniii-saaan~"
Konuştuğumuz şey çok saçma bir konuydu. Sani-san okuduğu kitaplardan fazla etkilenmiş galiba ve benimle bazı konuların gerçekliğinin tartışmasını yapıyordu. Kaç saat geçti bilmiyorum ama hep bu konuyu tartışmışdık. Hava kararmaya başlamıştı. "Sani-san kalk gidelim bu kafe den de sıkıldım"
"İnşallah yolda mafya ile karşılaşırız! "
"SANİİİ !!"
"TAMAAAM BAGIRMAAA! ! !"
Kalkıp boş sokaklarda gezmeye devam ettik. Ta ki tuhaf bir bara rastlayana kadar.
"Hey Sani-san şu bara girmeye ne dersin. "
"Bence orası maf-"
"Ağzını yüzünü s-!"
"Tamam tamam heheh"
İçeriye girince birsürü tuhaf adam ile karşılaştık hepsi gözlerini bize dikti. İçimde tuhaf bir his vardi , burada olmamalıyız , diye geçirdim içimden. Ama eğlenceli bir yere benziyordu. Sani-san a baktığımda stresten gebermek üzere olduğunu gördüm. Sandalyelerden birine oturduk. Orada çalışan adam bize ne içmek istediğimizi sordu , sıkıntı şuydu ki ben içki nin tadını boka benzetirdim , portakal suyu ile votka istediğimi söyleyince adam hafif kıkırdadı. Sani-san ise daha değişik bir şey söylemişti. "Absent."
Fısıldayarak Sani'ye onun ne olduğunu sordum.
"Hey Sani o söylediğin abuk subuk şey de ne. ""Lan içki işte "
"Haa?"
Adam içecekleri önümüze koyup bardakları silmeye devam etti.
"Sani ya sarhoş olursak. "
"Aptal ben olmam ama seni bilmem. "
"Ama beni eve sen taşırsın. "
"Ya da seni burda bırakmak daha iyi olabilir. Hah hah! Belki mafya adamlarına rastlarsın yolda. "
Diğer adamlar Sani aptalı nın söylediklerini duymuş olacak ki aralarında fısıldaşmaya başladılar. Yanlış bir şeyler vardı ama çözememiştim. Birkaç bardak sonrasını hatırlayamıyordum.
***
Gözlerimi açtığımda güneş ışığı gözlerimi kamaştırdı. Ne yapmıştık biz odama nasıl gelmiştim. Biraz odaklanınca ceketim gömleğim ve kemerimin yatağımın üzerinde olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!FARKLI!
Random!DİKKAT! # smut ve yaoi içerir # !!Sevmeyenler defolabilir!! Shigeo ve Aito'nun farklı olan. yaşamları onları bir araya getirmiştir.♡♡