Hm. Az oldal a közelmúltban elég nagy átalakulásban vett részt, azonnal fel is sorolok párat:
•Karakterváltás(lásd: [1]).
•Bio megváltoztatva, —||—
• Profilkép. Igen, tudom, óriási.
• megtalnultsm urni (nem. Sajnos a helyesírásom még mindig borzalmas, de olyan is van, hogy félrenyomok egy billentyűt, és nem veszem észre.)
• Töröltem a régi/krindzs könyveket(ezen kívül) hogy az újonnan érkezetteknek ne süsse ki a szemét az én határtalan balf@$ságom.
• Igyekszem aktívanak lenni, sőt, a jövőben két új könyvre is kilátás nyílik. Az egyikhez egy kis kisegítő kötet is van, ez a Fegyverszünet -kiegészítő kötet- néven már fent is van.
[1] karakterváltás
Öhhh... Igen. A képen látható nyakkendős-masnis nyuszi egy nagyon régi karakter, negyedik osztály vége felé találtam ki. Az évek alatt semmit sem változott a kinézete, a személyisége viszont annál jobban! Eredetileg kedves, megértő, aránylag vidám, pozitív volt, de ahogy teltek-múltak a napok, hetek, hónapok, ezeket a jó tulajdonságokat felváltotta az unottság, és a realizmus. Pár régebbit is meghagytak az idők (az a másfél év juj!), így még mindig lehet hozzá kérdéssel fordulni, szívesen segít. (A képen kölyök)
„Hm. 180 szó! Gyorsan írok még pàr infót."
A bio... Jaaa, nem tudom mi is a neve... Teljes Aminofüggő lettem az elmúlt két hónapban sry. A leírást(?) már mint Mr.LoL írtam, kösz cső... Illetve reméltem hogy nem leszek komolyanvéve... EZ EGY KARAKTER!MR. LOL IS KARAKTER!
...
Idk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Welcome! -avagy baromságaim tárháza-
RastgeleEbbe a könyvecskébe azokat a baromságokat fogom írni, ami... Ami eszembe jut. Idk. Jó olvasást! 😀 Pffff. Minden baromság ide kerül.