Sana yazmamak, aramamak için zor dayanıyorum ama görüyorum sen çok güzel dayanıyorsun. Hatta dayanamıyorsun bile. Umursamıyorsun ki zaten neye dayanacan?
Dün Orhanın eski sevgilisiyle barıştığını öğrendim. Öyle çok sevindim ki. O sanırım böyle yapmakla canımı yaka bilecegini sanıyor ola bilir. Belki de amacı bu değildir. Ama çok mutlu oldum barışmalarına. Çünkü vicdan azabı çekmekten kurtuldum en azından. Eğer beni sevseydi eski sevgilisiyle tekrar barışmazdı, bana o "unutmuyacam, seni seviyorum" cümleleri kurmazdı. Bir şeyden eminim artık. O da beni sevmemiş. Bunun için de mutluyum.
Ben durumuma sana gönderme olarak okuduğum kitaptaki cümleleri kesip koymuştum. Bunları görmüş ve sabah bana "Senin sevdiğin mi var?" Diye sordu. "Hayır" dedim. Olanları ona da anlatıcam bir gün ama kendimi hazır hissedince. Tartışma biraz büyüdü. En son dayanamadım ve onun eski sevgilisiyle barıştığı da benim ona böyle yapmadığını, destek olduğumu, arkadaş olduğumuzu, onun da bana böyle yapması gerektiğini söyledim. O da anladı. (Umarım) Benden özür diledi ve konuyu kapattık.
Bu satırları okıyacaksın zaten. Demem o ki, eğer arkadaşın yüzünden benle soğuksan, onun beni sevmediğini bil istedim.
Seni seviyorum...Sanırım bu iki kelimeyi yalnızca burada kullana bilicem. Sence?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım {¢}
ChickLitBu benim hikayem. Bu benim ilk aşk hikayem. Bu benim karşılık bulamamış aşkımın hikayesi. Bu benim... benim İMKANSIZIMın hikayesi.