{¢}

7 1 0
                                    

15 Şubat Cumartesi saat 15:16

Her şey bitmişti. Yeni açtığım sayfamda kirlenmişti. Orhanla da ayrılmıştık. 13 Şubat sen bana Organın bana küfür ettiğini ama söylemediğini söylemiştin. Dün buluştuğumuzda bunu ona sormuştum. Küfür etmediğini söylemişti. O da gidip senle konuşmuştu. Sonuç : arkamdan bana Kahpe demiş. Ben bunu haketmedim. Seni sevmiş olmam o küfürü hakettiğim anlamına gelmiyor.
Yeni kararlar almıştım yine. Ve bu hiç bir zaman değişmeyecek olan kararlar. Ne sen, ne de başkası değiştiremez bu kararlarını artık.
Organın bana aldığı hediyeyi geri vermiştim.Senin bana verdiğin çakıyı sana geri vermiştim. Telefonumdan fotoğrafları ve videoyu silememiştim,yapamamıştım ama Aysun benim yerime silmişti. Pazartesi günü numaramı da değiştirecektim. Artık hayatımda siz olmayacaktınız. Doğru seni yine uzaktan izlemeye devam edicektim. Çünkü hâlâ seviyorum. Seni sevmemeği,unutmayı başaramadım. Ama şimdi sana yeniden hisslerimi söyleyecek kadar da gurursuz değilim. Zamanı var. Zaman geldiginde bu kitabı sana yeniden okutucaktım. Belki 1 , belki 2, belki de 3 yıl sonra. Kolej bitimine yakın bu kitabın sayfalarını kendi ellerinle çevirince, satırlarını teker teker okuyunca, acılarımı bir bir hissedince pişman olucaksın. Sana olan sevgime, dürüstlüğüme inanmadıgın için, beni yok saydıgın için, "bizden birşey olucak" dedikten sonra soğuk davranıp hiç saydığın için - her şey için pişman olucaksın. Seni ne kadar çok sevdiğimi göremedin. "Siz benim yakınım olamazsınız" demiştin ya. Belki de ben sana en yakın olandım. Hangi arkadaşın seni gerçekten önemsedi? Hangi arkadaşın senin dertlerini kendi derdiymiş gibi hissederek seninle birlikte ağladı?
Ben de yanlış yaptım ama senin kadar değil. Umut vermedim diyorsun ama sen bana umut verdin. Hem de kaç defa. Ben bizden olmiycak dediğimde olucak dedin. 17 Ocak günü dün gibi aklımda. Elini omzuna attığın gün, Bana benden hoşlandığını söylediğin gün, hisslerinin sevgiye doğru gittiğini söylediğin gün. Şimdi sen söyle. O gün bana bunları yaparak ve söyleyerek umut vermedin mi?

Sana değer veriyorum,
seni seviyorum...

İmkansızım {¢}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin