14 Şubat 2020 saat 1:24
Hoşçakal diye başlamak istiyorum sözlerime.
Hoşçakal ilk sevdiğim.
Hoşçakal saatlerce izlediğim.
Hoşçakal gülüşüne vurulduğum.
Hoşçakal gözlerine dalıp dalıp gittiğimBir söz vardır. Bilir misin? 'Kaybetmek istemiyorsan sevdiğini söyleme' diye bir söz. Keşkelerle doludur hayat. Benim bir zamanlar keşkelerim yoktu. Ama şimdi sanki acısını çıkarıncaya kadar çok keşkem var. Keşke sana seni sevdiğimi söylemeseydim. Keşke fotoğraflarını saatlerce izlemeseydim. Keşke senin çakını götürmeseydim. Keşke seni sevmeseydim. Belki de böyle olmazdı. Hayatım böyle abuk subuk olaylarla dolmasaydı. Sen bunları okurken hatırlamazsın belkide. Ne oldu? Sorusunu soruyorsundur belkide. Anlatayım o zaman.
Seni artık zorla da olsa arkadaşım olarak görmek istiyordum. Yeni bir sayfa açmıştım. Her kesin bir yeri vardı o sayfalarda. Senin isminin önüne büyük harflerle DOSTUM yazmıştım unutmayın diye. Kaç gündür ağlamıyorum. Orhan beni güldürmeyi başarıyor. Aldığım yeni kararlar bazen beni zorluyor ama yine de azda olsa mutluyum. Sana inatla Orhanı sevdiğimi söylüyorum ve senin dostum olduğunu her defasında yazıyorum. Verdiğin çakıyı üzerimde taşıyorum. Senden hatıra kalsın diye. Benden de bir hatıra var artık sende. Benim sana aldığım çakıyı hiçkimseye verme olur mu?
Az önce mesajlaştık. Birden bire ne oldu bilmiyorum ama sanki...sanki önceki bana değer veren adam yoktu karşımda. Olsun.Bana son yazdıkların*Değerin var ama konuşmasak daha iyi. İyi geceler* oldu.
Neden birden bire böyle değiştin? Bizim her anımızı buraya yazdım ben. Benim tanıdığım insanla şimdi ki çok farklı. Arada yine seni görünce sana uzun uzun bakmamak için çok çaba harcıyorum. Benim için ne kadar zor bilemezsin. Senin bu davranışlarını hiç bir zaman çözemiycek olmak can yakıyor.
Neden bilmiyorum ama senin videolarını, fotoğraflarını silemiyorum. Bu son yazdıklarından sonra bile silemiyorum. Çok komik aslında. Seni kendimden bile tam silememişken hatıralarını nasıl sileyim? Çok yanlış yaptım.Sana değer veriyorum her şeye rağmen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım {¢}
ChickLitBu benim hikayem. Bu benim ilk aşk hikayem. Bu benim karşılık bulamamış aşkımın hikayesi. Bu benim... benim İMKANSIZIMın hikayesi.