Bölüm 1: sıradan bir gün

18 3 1
                                    

Ben kadir, 22 yaşında bir son sınıf üniversite öğrencisiyim ve biyokimya bölümü okuyorum, ileride ise bilim insanı veya bi kimyager olmak gibi planlarım var.
O gün okuldan çıkar çıkmaz en iyi arkadaşım olan hasanın yanına gittim.
Hasan ile aynı yaşta olmamıza rağmen kendisi sınıf atlayarak bi veteriner kliniği açmıştı.
Hasan işi gereği hayvansever birisi deil, hayvansever olduğu için bu işi seçmişti sanırım evde her hayvanı besleten tek insan o fakat tabiki aynada deil, zaten okadar hayvan beslemeye meslek yetmez genellikle bakımını yaptığı hayvanları evinde tutuyordu.
Hatta bununla ilgili komik bi anımız da var.
● Bir gün hasanın evine gittiğimde sohpete başladık, hasanın çay doldurup gelmesini beklerken koltukta oturuyordum, aniden kafesinden kaçıp üstüme üstüme gelen boğa yılanını görmemle diyer odaya girmem bir oldu ama odadaki bir dünya sürüngen kafeslerini görünce...
İnanın bana hayatımın en trajıkomik olayını orada yaşadım.
Aslına bakarsanız hasan sayesinde piton, boğa gibi yılanların zehirli olmadıklarını, omuzlarına yılan taşıyan piskopatların bu nedenle bukadar rahat olduklarını biliyordum ama üstüme doğru öyle geldiğini görünce bunu tamamen unutmuştum.

Bölüm kısa olduğu için kusura bakmayın

ARK, Survival Evoled: zamanın dışında bir yerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin