Kendime sahilde kalacak bir barınak oluşturunca içeriyi bi düzene sokup el yapımı süpürge ile yerleri süpürüp yerlere bir kat kuru ot ve samanla kapladım ayrıcada bir yatak yapmaya başladım, el kadar büyük böceklerin olduğu bi dünyada yerde uyuyacak deildim elbette.
Yatağımı yapmak için ilk önce ağaçlık alandan dört adet Y şeklinde dal aldım ve yatağımın olacağı yere, yani girişin sağ tarafına yere saplayıp dikdörtgen bir şekil çıkardım ve bu çatallı dalların da üstüne birçok ince bambu dizip (önceden yaptığım gibi ateş yakıp topladım) bütün bu şeyleri sarmaşıklarla birbirine bağlayıp yatağının yarısını tamamladım, bunun geri kalanında ise saman toplayıp yatağımın minderini bitirmekti.
O akşam günlerden sonra ilk kez yerde deilde kısmen rahat bir yatakta uyudum.
Sabah uyandıktan sonra bu dünyayla ve içindekiler ile ilgili birazdaha bilgi edinmek için çipi okumaya başlayacaktım ama ilk önce okul çantamın içindeki şeyleri yatağımın altına koyup boş çantayla yemek üzere meyve toplamaya başlayacaktım.
Meyve toplarken daha önce olamayan birşey oldu ve çip yanıp yanıp sönmeye başladı bu yüzden çipe tıkladığımda beni ana menü gibi birşey karşıladı ve ardındanda kenarda (çip hologramının filmlerde gördüğümüz dokunmatik ekranlara benzediğinden bahsetmiştim) küçük bir meyve resmi görünce ona tıkladım.
Meyve resmine tıkladıktan sonra daha önce yediklerimde dahil olmak üzere birkaç meyvenin isimlerinin ve özelliklerinin yazdığı bir yazı belirdi, bunları okumak üzre mağarama dönmemin benim için iyi olacağını düşünüyordum, hele beş dakika önce gördüğüm
uçan dinozoru gördükten sonra.Okul çantamın alabileceği kadar çeşitli meyve topladıktan sonra yatağına oturdum ve yazılanları okunaya başladım (daha önceden yediklerimden yani mor, siyah ve kırmızı olanlardan topladım)
İlk sırada ağzımı uyuşturan ve kızılcık olduğunu düşündüğüm kırmızı meyveler vardı.
- Anladığım kadarıyla ismi tinto olan bu meyvelerin insanlarda susuzluk ve ağız uyuşukluğu veriyormuş
Okuduğum yazıdaki "insanlarda" sözcüğü beni düşündürdü acaba bu ve diyer tür meyveler dinazorlarda ve diyer canlıları farklı yönde etkileyebilirmi açıkçası bunu zaman gösterecekti.İkinci olarakta mor olan ve jölemsi olduğundan bahsettiğim meyve vardı
- ismi mejo olan bu meyve insanlar ve otobur hayvanlar için oldukça yararlı ve besleyiyciymis aslında gerçektende güzel ve lezzetliydiSon olarakta geçen gün avuç avuç yediğim ve beni bayılttığını düşündüğüm siyah üzüme benzeyen meyve vardı
- Bu meyvenin ismi narkoymuş, yenildiğinde veya kana karışması sonucunda insan ve hayvanları bir uyku ilacı içmişçesine bayıltıyormus.
Demekki beni bayıltanın bu meyve olduğunu düşünüğümde yanılmamışım acaba ileride başka ne konularda bilgi sahibi olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK, Survival Evoled: zamanın dışında bir yer
Science Fiction22 yaşında,1. Sınıf üniversite öğrencisi olan kadirin bir kaza sonrası dinazorlar dünyasında verdiği yaşam savaşı