Bölüm 1

243 82 45
                                    

Gözlerimi açtım, bir kaç dakika kendime gelemedim. Uyandığım da annemin konuşmaları beynimin içinde yankılanıyordu.

Sağıma soluma baktıktan sonra kısık bir sesle "anne" dedim. Annem bir hışımla "kızım nasılsın , aç mısın, bir şeyler ister misin? " dediğini duydum. İnce ve halsiz bir sesle " hayır anne." dedim.

O anda içeri benimle ilgilenen bir doktor girdi ve " oooo küçük hanım uyanmışsın, iyi misin bakalım? Neyse yorma kendini." dedi. Daha sonra anneme dönererek"merhaba Ayla hanım, kızınız gayet iyi. Taburcu işlemlerini halledip gidebilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun."  dedi ve odadan hızlı adımlarla çıktı.

Annem üzerimde ki battaniyeyi kaldırarak ayağa kalkmama yardımcı oldu daha sonra boynuna destek vererek kalktım ve ağır adımlarla odadan çıktık.

Ben hastanenin kırmızı ve sert koltuklarında otururken annemde taburcu işlemlerini halletmeye gitti, kaç dakika sonra annem geri geldi. Hastanenin önünde duran taksilerden birine binip yarım saat içerisinde eve geldik.

Taksiden indiğimizde saat 11:00 ' ı gösteriyordu.
Annem çantasından evin anahtarını çıkartıp kapıyı açmak için kapıya yöneldi kapı açıldığı an ben hemen bi üst katta ki odama çıkıyordum fakat hala kapı kapanmamıştı, merak edip annemi biraz merdivenlerde bekledim ama hala gelmemişti.

Hiçbir ses yoktu. Meraklanıp aşağı doğru indim. Kapıya geldiğimde annemin bedenini soğuk fayansın üzerinde yığılmış bir şekilde buldum.
                                        
Annemi o şekilde görünce bir an başım döndü ve hemen annemin yanına geldim. Annem kafasını sert vurmuş olmali ki kafasında hafif bir kanama vardı.

Annemin elinde bir mektup olduğunu farkettim mektupu alıp montumun cebine koydum diğer cebimden de telefonumu çıkartıp hemen 112'yi aradım. Çok korkmuştum ama annem sadece bayılmıştı. Peki neden bayılmıştı? Bilmiyordum, hastaneye geldiğimizde annem hala uyanmamıştı aradan biraz zaman geçti bende annemin başucunda oturuyordum annemin gözleri yavaş yavaş açılıyordu sonunda kendine gelmişti anneme ilk olarak şu soruyu sordum

"Anne neden bayıldın ".   Dedim annemde tedirgin bir şekilde

" tansiyonum düştü herhalde kızım önemli değil " dedi.

Fakat annemin tansiyonu yoktu birşeyler saklıyor olmali ki bu kadar endişelendi neyse üzerine gitmedim ve konuyu kapattım. Tam o arada içeri sarışın, uzun boylu bir erkek doktor girdi gençti acemi gibi görünüyordu adı Fatihti bana ;

"siz kızımısınız? " dedi bende

"Ah tabi ben kızıyım birşey sorabilirmiyim annem in neyi varmış biliyor musunuz?"

"Evet annenizin ..." dediği an annem hemen doktorun sözünü keserek ;

"Tansiyonum varmış değilmi doktor beyy" dedi

Annem ve doktor bir kaç saniye birbirlerine baktılar ve kaş göz işareti yaptılar ve doktor ;

"Evet annenizin biraz tansiyonu çıkmış şimdi annenizin biraz uyuması lazım o yüzden sizi dışarı alabilirmiyiz küçük hanım"

"Peki hastaneden ne zaman çıkabiliriz "

"Annenin biraz uyuması lazım uyanınca bir kontrol olacak daha sonra gidersiniz"

" Teşekkürler doktor bey ben dışarıdayım eyer birşey olursa lütfen haber verin"

Annem yorgun bir şekilde bana bakarak baş salladı ama eminimki bu halsizlik , yorgunluk , göz altı morarmaları sadece bir tansiyon olamazdı.

Ben dışarıya çıkıp bi kırmızı koltuğa oturdum aradan 10dk geçti fakat içerideki doktor hala çıkmamıştı merak edip içeri girdim annem ve doktor ben gelince sustular doktor birşeyler le igilenirmiş gibi yaparak başka bir konu açtı fakat birşeyler konuştuklarını görmüştüm dahada meraklanip sinirle doktora;

"Doktor bey annemin neyi var soylermisiniz anne noluyor burada anlatırmısınız artik"

Doktor;
" lütfen dışarıda konuşalım Duygu hanım "

Ve dışarı çıktık sinirliydim annemin bir şeyi var ama ben bilmiyordum

Doktor;
"Bakın Duygu hanım ayla hanımın kızı olduğunuz için saklayamiycam anneniz birşey görmüş ve bu gördüğü şey onu çok korkutmuş kalbi sıkışmış annenizde bunu taşıyamayıp  baygınlık geçirmiş ama hala neyden korktuğunu bilmiyoruz gerisini annenize sorarsınız tekrar geçmiş olsun"

Evimdeki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin