Uzun bir zamandır yazamadigim için özür dilerim ama gizemli ve kuşku dolu bir bölüm şimdi karşınızda inşallah beğenirsiniz
İyi okumalar💜💜💜💜
"Anne neredeydin sen"
Annem:Ceyda hanımdaydım noldu birseymi oldu .
" Anne saat kaç farkında mısın "
Annem: yani biraz geciktim özür dilerim .
" Ayrıca sen niye olmaz dedin niye polislere gitmiyoruz ya ben uğraşmak zorunda mıyım bunlarla "
Annem: neyle uğraşıyorsun kızım.
" Anne bu olanlardan sonra hala neyle uğraşıyorsun diyeni soruyosun bana gerçekten artık sana hiç birşey demiyorum anne tamammi sen sadece yat o Ceyda bozuntusu psikoloğunla takıl sen hicbirsey yapma tamammi anne hicbirsey yapma"
Annemin sinir bozucu tavrına dayanamayıp odama çıktım .
Annem : ben ne yaptım bişey anlamadım ki.
Ahmet: yav ayla teyze kız senin için çok korktu sabahtan beri seni arıyor ,sen şu yeni gelen mektuptan haberin varmı bak şu duvardaki yazıya ,kızına yazmışlar kızın ölecek ölecek bide nasıl ölmek istersin diye kızına sormuşlar, ya biraz olsun kızınıda düşün biraz ya kız seninle mı uğraşsın nasıl ölecegiylemi uğraşsın tamam hastasın sorunların var ama biraz da seni düşünen o kızımla ilgilen ,dalağın biri takmış kıza uğraşıyor , ister misin kızın kerem abi gibi ölsün ha istermisin ?
Annem : ben özür dilerim bu duvardaki yazıyı ve yeni gelen mektuptan haberim yoktu .
Ahmet: benden değil kızından özür dile benim yaşadığımı ona yaşatma yada sen yaşama ben yaşadım siz yaşamayin yanlızlık çok zor ayla teyze yanındaymış gibi düşünürsün ama yanında olmaz yada hayal edersin sanki başka ulkedeymis gibi ama değiller işte.
Annem : Ahmet senin ailen Fransa'da değillermi?
Ahmet : değiller hiç bir zamanda olmadılar annemin ve babamın acısını azda olsa hafifletmek için kendimce uydurdugum bir yalan benim annemde babamda öldü.
Annem: nasıl öldüler?
Ahmet : trafik kazası .
Annem : üzüldüm basın sağolsun oğlum .
Ahmet: sağol ayla teyzede ben sana böyle demiyim olurmu sen kızına sahip çık olurmu.
Annem: tabiki oğlum ayrıca artık sende benim oglumsun artık istediğin gibi gel buraya .
Ahmet : yok ben kendi kendime yetiyorum .
Annem :sen nasıl istersen ama bişey olursa muhakkak gel çekinme.
Ahmet : olur olur ben gidiyim artık iyi akşamlar size .
Annem : aaaa neriye oglum bugün bizde kal çok geç oldu saat 9:30 neriye gidiyon bu saatte gel duygunun odasının yanındaki odaya geçersin gel hadi .
Ahmet: yok ayla teyze saol beni evde murat bekler .
Annem : iyi bakalım hadi iyi akşamlar bugün gel ama .
Ahmet : gelirim gelirim iyi akşamlar sizede.
***
Odamda sessizlik içinde oturuyordum ve hala düşünmeye çalıştığım ama dusunemedigim konular vardı ,ya nasıl olurda annem bu kadar şeye karşı hala umursamaz olur anlamıyorum .
Annem: ozurdilerim ama umursamaz değilim sadece olanları büyütmemek için canını sıkmamak için daha fazla konuşmamıştım ama böyle düşünüyorsan kızım yani umursamaz diye bir dahaki sefere hep konusur tartışırız seninle ilgilenmiş olurum ilgisiz olmam .