9

1.6K 43 4
                                    

Pov. Kacper
Dzisiaj nagrywamy Q&A z Julią pytania były na ig już 13:48 i czekam na Julkę.
Skip Time
Była już 14 nagle do mojego pokoju weszła wymieniona miała na sobie pudrowy różowy golf, czarną spódniczkę, cieliste rajsopy, szpilki, pokręcone włosy i piękny Make-Up.
K. Wooow Julka!
J. Jest ok?
K. Nie jest ok! Jest boskooo!
J. Dzięki!
Było jeszcze przed nagrywkami więc Julka usiadła mi na kolanach i pocalowała, kiedy oderwaliśmy się od siebie przyszedł Kuba i zaczęliśmy.
K. Eeeeeluwina dzisiaj nagrywamy kju end ej z... JULKĄĄĄ czyli moją psiapsi.
J. Hej
K. Zaczynamy?
J. No nie wiem. Okey.
Ku (Kuba). Kacper czy podoba lub podobała ci się Julka?
K. Kiedyś.
I puściłem oczko ukochanej.
Ku. Na jakie studia idziecie bądź chodzicie?
K. Ja na informatykę (u mnie ok?)
J. A ja chcę iść na prawo.
Ku. Czemu Julka była tyle nie obecna?
J. Boo nie chciało mi się nagrywać.
K. Tal brzmi wersja Julki a prawdziwa tak: Raz Julia poprosiła mnie abym zawiózł ją na randkę z jej byłym teraz bylym. Zgodziłem się, nagle Julka dostała od niego czyli Tomka MMS na którym całował się z jej koleżanką z klasy, Julia się rozpłakała, zemdlała i była w śpiączce 4 miesiące. Dlatego jej tyle nie było.
Ku. Julia jaką masz średnią na koniec półrocza?
J. Chwilka.
Julia sprawdzała.
J. Mam srednią 4.98 myslę, że dobrze jak na to, że jestem w teamie.
K. E tam słaba.
J. O ty
I mnie polchnęła było śmiesznie.
K. Kuba czytaj wyzwanie.
Ku. Okej.. o kurde to będzie mocne haha shiperzy nastawiajcie oczy.
Kacper.. pocałuj Julkę..
Zdziwiliśmy się, złożyłem krótki pocałunek na jej ustach by nie nabrano podejrzeń.
K. Okej to koniec. Eluwina!

Pov. Lexy
Byłam z Marcinem gdy nagle zobaczyłam że Kacper wstawil nlwy film zobaczyłam go i pokazałam Marcinowi moment z wyzwanie.
M. Ymm
L. O kurde
M. Biedny Kacper
L. Powiedzmy mu prawdę...

C.D.N

You Are My Happiness ❤ JULIA&KACPEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz