J. Sooo jesteśmy SAMI w domu, co robimy?
Kacper popatrzył na mnie z chytrym uśmieszkiem
J. Ajajaj Kapii. No okej.
K. Jasnowidz xddUwaga! Pojawią się tu cringowe sceny 18+!!!
Pov. Kacper
Kiedy usłyszalem te słowa zacząłem całować Julkę idąc z nią do sypialni, posadziłem ją na biurku i zdjąłem jej koszulkę a ona mi, wędrowałem rękami po jej plecach i szukałem zapinki od stanika robiąc jej malinki, kiedy znalazłem od razu odpiąłem i zacząłem bawić się jej piersiami a potem całować je. Przenieśliśmy się na łóżku i leżałem nad Julką odpiąłem jej pasek od spodni i zdjąłem jej spodnie a jej to nie przeszkadzało, włożyłem ręke do jej majtek i zacząłem masować a ona cicho jęczała: K-Kacper. Nagle zmieniliśmy pozycję i ona leżał nade mną, odpięła mi lasek od spodni i zdjęła mi spodnie po czym całowała mnie po brzuchu a ja zdjąłem jej majtki i masowalem jej kobiecość nadal ją całując, Julka zdjęła mi bokserki i zaczęła "bawić" się moim kolegą a jęczałem z przyjemności potem calowaliśmy się i mój kolega spotkał się z jej koleżanką (tymaczasem ja sikam ze śmiechu xdd) i w końcu padliśmy, pozbieraliśmy nasze ubrania i zeszliśmy za rękę do kuchni już ubrani, wziąłem wodę i zacząłem pić mieliśmy roztrzepane włosy. Julka wzięła sok i się napiła.
K. Najlepszy sex w moim życiu. Podobało ci się?
J.POLSATT!!
Ale mnie cringe łapał jak to pisalam, niedlugo koniec książki. ):
CZYTASZ
You Are My Happiness ❤ JULIA&KACPER
RomanceZapraszam do przeczytania a się dowiesz ;) Jest o JxK i MxL ale głównie JxK <3 7k-27.02.2020 8k-29.02.2020